fbpx

Добра новина: България попадна в „зеления“ списък на Румъния

На 21 май Националният комитет за извънредни ситуации (НКИС) прие решение, с което се актуализира списъкът на Румъния с държави в „зелена“, „жълта“ и „червена“ зони от гледна точка на риска, свързан с пандемията от COVID-19.

Съгласно новия списък, България вече са намира в „зелената зона“, от която влизането в Румъния е свободно – не се налага карантина и не се изисква представяне на негативен резултат от RT-PCR или други документи.

В същото време обаче връщането от Румъния в България засега продължава по правилата, които съществуват в момента, с двете облекчения в сила от месец май.

На територията на България може да се влиза след предоставяне на:

  • ваксинационен сертификат със завършен ваксинационен курс;
  • отрицателен PCR тест или антигенен тест;
  • документ за преболедуване на заболяването, не повече от 6 месеца от датата на влизане в страната.

Това е добра новина за българския туризъм в началото на летен сезон 2021. Припомняме, че румънския туроператор Travel Planner обяви, че хотели в България ще наемат румънски служители. „Няколко от най-добрите хотели в България възнамеряват да включват румънска храна и вече са наели персонал от Румъния.“ , сподели Себастиан Константинеску, генерален мениджър на компанията. Вече има няколко топ хотела, които възнамеряват да включват румънска храна и които са наели персонал от Румъния, най-вече за работа на рецепция и в ресторантите.

Междувременно Министеството на туризма вече работи активно, за да представи България като сигурна, гостоприемна дестинация, използвайки всички комуникационни канали; да осигури адекватна, точна и релевантна информация, необходима за бизнеса и институциите; да създаде условия за спокойна и сигурна среда за функциониране на бизнеса и ще постави акцент върху активна съвместна работа с българските задгранични представителства. В рамките на бюджета, с който разполага, Министерството на туризма ще извърши и надгради планираните дигитални маркетингови дейности, насочени към 18 целеви пазари, ще се фокусира върху маркетинг с нулев бюджет и дигитална кампания в социалните медии и google adds на пазари Германия, Великобритания, Полша и Румъния.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.