fbpx

Директорът на TUI се извини на туристическите агенции и клиенти, очаква ръст през 2021 година

В съобщение на уебсайта на TUI Group в началото на новата 2021 година, изпълнителният директор Фриц Юсен се извини на туристически агенции и клиенти.

„Вместо да могат да създадат незабравими ваканционни моменти за гостите, колегите в туристическите агенции и сервизните центрове трябваше да отменят милиони резервации и да възстановят сумите на клиентите. Възстановяванията на плащания често отнемаха много повече време, отколкото бихме желали. Преди пандемията никой не би могъл да си представи, че ще се наложи да анулираме такова количество резервации и да обработваме толкова възстановявания на суми. Първоначално това се правеше, така да се каже „на ръка“, но днес са създадени автоматизирани системи.“, казва Юсен.

„Съжалявам много, че поставихме на такова изпитание търпението и гъвкавостта на нашите гости и партньори“, каза изпълнителният директор.

„Разбира се имаше и грешки. Не винаги можехме да отговорим на собствените си очаквания, не винаги бяхме на разположение достатъчно бързо и лесно“, признава Юсен и се извинява на туристическите агенции, търговските партньори и клиентите. В същото време той благодари за разбирането, обратната връзка и лоялността към TUI в трудните месеци.

Междувременно Юсен коментира, че очаква това лято да бъде „относително нормално“. Той смята, че ваксинацията ще направи излишни ограниченията за пътуване.

„Всички наши пазарни проучвания показват, че има голямо желание за пътуване след тежките времена, причинени от коронавирусa. Когато успеем да защитим рисковите групи от инфекция, ограниченията могат да бъдат драстично намалени.“

Той обаче признава, че първото тримесечие на годината ще бъде трудно и че 2021 г. ще бъде година на преход, преди туризмът да възвърне нивата преди кризата. Юсен добави, че туристическите пътувания ще растат по-бързо от бизнес пътуванията. „Видеоконференциите ще продължат да заменят някои срещи, но почивките и екскурзиите не могат да се проведат цифрово.“

Туроператорът очаква да изпълни около осемдесет процента от обичайните си полети тази година и се опитва отново да предложи круизи на своите шестнадесет кораба.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.