fbpx

Директорът на Booking.com: Има защо хотелите да се притесняват, идва момента на алтернативните места за настаняване

Хотелските компании могат да бъдат изправени пред натиск в близкото бъдеще, като търсенето от страна на корпоративните туристи засега остава ниско и появяването на все повече алтернативни места за настаняване на пазара.

Но Глен Фогел, президент и главен изпълнителен директор на Booking Holdings, вярва, че променящият се пазар може да бъде от полза за дистрибуторите в дългосрочен план. Говорейки по време на конференцията на RBC за технологии, медии и телекомуникации тази седмица, Фогел каза, че компанията може да бъде в добра позиция да се възползва от комбинацията от голямото предлагане на хотели и алтернативни места за настаняване като домове, апартаменти, вили и други.

„Ако съм хотел, трябва да се притеснявам, тъй като корпоративните пътувания са намалени, но също така се състезавам за почивките и екскурзиите, тъй като има значителна промяна в броя на хората, желаещи алтернативно настаняване.“

Фогел сподели и данни данни, според които частното настаняване (апартаменти, вили, къщи) представлява 40% от новите резервации през второто тримесечие и 33% от новите резервации през третото тримесечие – и двата процента нарастват на годишна база.

„Определено има хора, които преди не биха разгледали алтернативното настаняване, но това е тенденция от дълго време. Пандемията и желанието да бъдем на по-безопасно място и да се измъкнем от градовете доведоха до търсене на алтернативно настаняване. Сега, следващата година, когато мислят къде ще отседнат, те ще включат алтернативно настаняване, заедно с хотели, в комплекта за разглеждане.“

„Също така знаем обаче, че има по-голям натиск към алтернативното настаняване от регулаторна гледна точка. Много популярни места за туризъм имат проблеми, тъй като хората, които живеят там, смятат, че има твърде много туристи или, че хората не плащат правилно данъци.“

„Вярвам, че пазара на алтернативни места за настаняване ще продължи да расте, ще продължим да го изграждаме и ще се концентрираме повече върху областите, в които сме недостатъчно индексирани, но вярвам, че това е чудесна възможност за растеж за нас.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.