fbpx

DER Touristik затваря 40 от своите туристически агенции

Последиците от Covid-19 все повече оказват влияние върху немските туристически компании. С оглед на продължаващите ограничения DER Touristik, втората по големина туристическа група в Германия обяви, че продължава с оптимизиране на разходите. Туроператорът със собствена мрежа от туристически агенции е принуден да затвори около 10% от своите търговски офиси.

По-конкретно компанията затваря 40 от своите 500 туристически агенции. Според изявлението на DER Touristik решението е взето във връзка с кризата и ниското търсене на почивки. В същото време 82 души, работещи в тези туристически агенции, ще бъдат препоръчани за работа в други подразделения на групата.

„Намаляването на нашата клонова мрежа е неизбежно поради спада в резервациите, причинен от коронавируса“, ​​коментира Андреас Хайман, главен изпълнителен директор на мрежата от туристически агенции DER Touristik.

Припомняме, че в края на изминалия месец DER Touristik Германия обяви планове за реорганизирация на своя бизнес с един управленски екип, обхващащ всички марки и туристически продукти. Успоредно с това компанията планира освобождаване на 253 работни места, което се надява да постигне чрез доброволни съкращения и има за цел да намали косвените разходи с около 30%.

Искаме да постигнем по-голямата част от спестяванията още тази година. Компанията иска да се върне към рентабилността възможно най-скоро, но преструктурирането не е свързано само с икономии на разходи, но и с вътрешни взаимодействия. Например, двете отделни туроператорски системи за резервации Phoenix Unlimited и Blank постепенно ще бъдат заменени от новата система Atcom от следващата зима нататък, което би генерирало значително оптимизиране на разходите“, коментира Инго Бурместър, главен изпълнителен директор на компанията за Централна Европа.

Що се отнася до тенденциите в резервациите, Бурместър прогнозира силно търсене от Великден нататък, ако повечето ограничения за пътуване бъдат премахнати дотогава. Шефът на Der Touristik за Централна Европа подчерта, че програмата на туроператора за 2021 г. няма да бъде намалена, дори напротив- ще бъде разширена за сухоземни почивки в Европа.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.