fbpx

DER Touristik закрива своите клонове на летищата, купува 25 туристически агенции

DER Touristik ще закрие клоновете си на всички немски летища поради липса на бизнес, засягайки 80 работни места, но ще купи още 25 туристически агенции, за да разшири търговската си мрежа.

Втората по големина туристическа група в Германия обяви, че нейните летищни сервизни станции вече не са финансово способни поради драматичния спад на въздушните пътувания, причинен от пандемията COVID-19. Станциите продаваха last minute ваканции и подпомагаха клиентите преди или след полетите им.

Общо 13 станции с 80 души персонал ще бъдат затворени до края на тази година. Разговорите с представители на персонала за бъдещето на засегнатите служители ще започнат следващия месец.

Инго Бърместър, главен изпълнителен директор на DER Touristik за Централна Европа, заяви, че летищната услуга на компанията е „важна услуга от десетилетия“ и благодари на персонала за подпомагането на клиентите през пиковите сезони и особено по време на кризи. Той обаче изясни, че услугата, която вече претърпя спадове, поради ниските приходи през последните години, вече не може да бъде финансирана, поради сегашния срив на броя на пътниците на летищата.

В бъдеще клиентите на DER Touristik ще се поддържат чрез приложение, телефонна линия или екипът за управление на кризи. TUI вече направи подобен ход в началото на тази година със затварянето на 18-те си останали летищни станции в Германия.

Междувременно DER Touristik Group закупи 25 туристически агенции Galeria, в които работят 100 души персонал, за да „запълнят пропуските“ в германската си търговска мрежа. Бившите агенции на Thomas Cook бяха поети миналия ноември от веригата Galeria Karstadt Kaufhof. Групата обаче е обявила несъстоятелност и планира да затвори около 60 от своите 172 туристически офиси. Сорен Хартман, изпълнителен директор на DER Touristik Group, заяви: „Ние виждаме кризата като възможност за основната ни германска марка Dertour и за нашата голяма търговска мрежа. Сега ще се укрепим там, където можем да предложим истинска добавена стойност за нашите клиенти.“

Източник: www.fvw.de

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.