Когато търсят хотелска стая, пътуващите последователно дават приоритет преди всичко на две характеристики: цената на хотела и качеството на хотела. Местата за настаняване с най-висок рейтинг и най-ниските цени са винаги най-популярни в онлайн платформите.
Priceline, онлайн туристическа агенция и дъщерно дружество на Booking Holdings представи Pricebreakers, нова иновация на платформата, която алгоритмично групира тези популярни хотели, за да осигури възможно най-ниската цена. С Pricebreakers на пътниците се показват три подобни, високо оценени хотела, изброени на една ниска цена. Всеки хотел има оценка над 7,0,а цената е гарантирано рязко намалена, до половината от публикуваните цени, които могат да се намерят другаде.
Гарантирано е, че пътуващите ще получат стая в един от тези три хотела на представената цена. Печелившият хотел се разкрива веднага след покупката.
„Въпреки че винаги сме знаели, че цената е най-важното при избора на хотел, данните на Priceline също показват, че оценките и ревютата имат огромно влияние върху поведението на резервациите“, каза Брет Келър, изпълнителен директор на Priceline.
„Нашата база данни вече включва повече от 150 милиона проверени отзиви на клиенти и надеждни данни за удобството, които задвижват нашия интелигентен алгоритъм за групиране. Pricebreakers позволява на нашите клиенти всеки път да резервират най-добре оценените хотели на най-добрата цена.“
Алгоритмите на Priceline също имат вградена гъвкавост, за да позволят на пътниците да филтрират хотели в Pricebreaker в реално време според желаните удобства, като безплатна закуска, безплатен wifi, закрит или открит басейн, спа центрове, ресторанти и фитнес центрове. След това Pricebreaker ще групира три хотела, които споделят тези удобства на една силно намалена цена.
Източник: businesswire.com