fbpx

Corendon избра България за първия си чартър, 189 туристи от Амстердам пристигнаха в Бургас

„Важна причина да изберем страната Ви като първа дестинация е информацията от Вашето правителство, че ще бъдат субсидирани полетите. Веднага информирахме своите клиенти и запълнихме този полет“. Това заяви в Бургас Шьорд де Корт, директор за продукти и доходност на компания Corendon, който пристигна у нас заедно със 189 туристи от Нидерландия на борда, сред тях семейства с деца.

Той изрази задоволството си, че е тук, и подчерта, че България е една от най-важните дестинации за фирмата. Туристите не се притесняват. Всички искаха да дойдат. Предварително сме им обяснили да спазват местните протоколи. Те са почти същите като в Нидерландия, така че при взаимно доверие не би трябвало да има проблеми, допълни Де Корт. Освен него с полета пристигна и колегата му Рене Оуд Грьонигер, мениджър по договори.
Сред посрещачите на първите чартърни гости бяха министърът на туризма Николина Ангелкова и кметът на община Бургас Димитър Николов.

Приветствам с добре дошли туристите от Нидерландия, които избраха за лятна почивка България. Планираният полет на Corendon, за който говорихме преди 2 седмици, се осъществи и се надяваме да ни е на късмет като начало на активния летен сезон.

В Бургас очакваме 4 полета от Германия в неделя, каза министър Ангелкова. Така поетапно прогнозираме да се възстанови част от чартърната програма на летището. Компанията ще лети 4 пъти седмично и са надяваме с тези 35 евро субсидиране за самолетна седалка за туристически полети да успеем да разширим полетната програма, тя вече е планирана с тази компания до 5 октомври. Партньорите ни оценяват навременните и ефективни мерки, взети от българското правителство, очакваме със стриктното им спазване да реализираме летния сезон, който ще е различен и труден предвид световната пандемия, допълни тя.

На срещата с мениджърите на Corendon акцентирахме, че Бургас и Черноморието са сигурна дестинация за туристите. Според данните от проучване за разпространението на COVID-19 в региона, което беше направено от община Бургас, под 1% от хората тук са се срещали с коронавируса. Мерките се спазват, водата е чиста и времето е с нас, каза министър Ангелкова. Наистина се надяваме да имаме добър сезон, независимо от трудностите и кризата. Програмата на компанията е до 5 октомври, но планират и възможно увеличение в зависимост как се развиват записванията, стана ясно от думите на министъра на туризма.


Представителите на компанията поясниха, че за тази и всяка следваща група мерките се обясняват предварително. Всички са запознати, стриктно поемат ангажимент да ги спазват. Не очакваме да имаме проблеми в това отношение. Хората приемат всичко изключително спокойно. Предварително сме им обяснили да спазват местните протоколи. Те са почти същите, като в Холандия и при взаимно доверие не би трябвало да има проблеми, казаха от туроператорите. От българска страна екипите на хотелите са подготвени да дават допълнителна информация.


Кметът на Бургас Димитър Николов поясни, че на двустранната среща е била представена  кампанията за региона. Ще разширим нашето проучване в края сезона, ще разширим и кръга от хора, които ще бъдат тествани за разпространението на вируса, така че да помогнем и на Министерството на туризма, и на бизнеса.

Коментирахме с нидерландските колеги, че ще активизираме популяризирането на Южното Черноморие и чрез блогъри. Вече работим с холандски блогъри, те ще ни помогнат да увеличим тази мрежа. Министерството на туризма ще ни съдейства, за да увеличим информацията. Използваме случая да поканим тези гости на о. Св. Анастасия и сами да се убедят колко прекрасни места има в областта, допълни кметът на общината Димитър Николов.

www.tourism.government.bg

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.