fbpx

Booking Holdings отчита 99% спад на нетната печалба за 2020 г.

Booking Holdings, компанията собственик на booking.com отчита нетна печалба за 2020 г. от едва 59 милиона долара, което е 99% спад в сравнение с предходната година. Туристическият гигант отчете 35,4 милиарда долара бруто от резервации, намаление с 63% в сравнение с 2019 г. Другите брандова в групата включват Priceline, agoda, Rentalcars.com, Kayak и OpenTable.

Глен Фогел, главен изпълнителен директор на Booking Holdings, каза: „Средата за пътуване продължава да бъде предизвикателна през четвъртото тримесечие на 2020 г. и до януари 2021 г., тъй като броят на случаите Covid-19 остава много висок и ограниченията за пътуване са въведени отново в много части на света.“

„През последните седмици обаче започнахме да наблюдаваме някои подобрения в тенденциите за резервации, които ще продължим да следим. Гледайки напред, аз съм по-уверен отвсякога в нашето дългосрочно бъдеще и в евентуалното силно възстановяване на търсенето на пътувания.“

Брутните резервации на Booking Holdings за четвъртото тримесечие са 7,3 млрд. долара, което е 65% спад спрямо 2019 г., а нощувките в стаи намаляват с 60% на годишна база. Междувременно Booking.com разкри своите „тренд“ дестинации на базата на данни за търсене и отбелязва скок на интереса към Великобритания след обявяването на пътна карта от премиера в понеделник. Осем от десетте най-търсени дестинации са във Великобритания, два пъти повече от 2020 г., което предполага силен вътрешен туризъм през 2021 г. за британците.

Хърватия, Франция и Испания са сред най-търсените международни дестинации за великобританците, добавят от Booking.com. Регионалният мениджър Райън Пиърсън коментира: „Очакваме с нетърпение пътуването да се възобнови, когато времето е подходящо и това е чудесна новина не само за туристите, но и за туристическата индустрия и икономиката като цяло.“

На въпрос за отношенията на компанията с хотелите, след като имаше някои сериозни критики към Booking Holdings в началото на пандемията, Фогел каза: „Компанията ни помага на партньори по различни начини, включително предоставяне на стратегии, свързани с промоции, управление на приходите и разработване на съдържание. Вярвам в отношенията, особено когато има по-малко търсене, ние сме по-ценни като партньор за тях“.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.