Тази година ще бъде може би една от най-критичните за туристическата индустрия. На годишната среща на партньорите на Booking.com, Click., компанията сподели своята визия за подкрепа на индустрията и бъдещето на пътуванията и очерта ключови приоритети за 2021 г. и годините след това. Конференцията Click обединява хиляди места за настаняване, доставчици на транспортни услуги и технологични компании от цял свят. Целта на събитието е да вдъхнови и подкрепи партньорите на Booking.com, което е особено важно в този период на несигурност.
Събитието започна с оптимистична реч на президента и главен изпълнителен директор, Глен Фогел, относно съживяването на индустрията: „Ваксините са тук и заедно с тях надеждата, че с течение на времето, пътуванията и радостта, която носят, ще бъдат достъпни отново за всички. Този момент със сигурност ще дойде и Booking.com и всички партньори ще направят всичко по силите си, за да се случи възможно най-скоро.“
Работейки в силно взаимосвързана екосистема за пътувания, Booking.com се стреми към сътрудничество, стимулирайки търсенето на услуги на доставчици, получавайки и анализирайки обратна връзка от партньори от цял свят и продължавайки да улеснява пътуването както за гостите, така и за хората, които правят преживяването възможно. По време на онлайн конференцията компанията подчерта, че планира да работи по още по-лесна за ползване система през следващите месеци, от подобряване на платформата за плащане и мобилното приложение до непрекъснати иновации в Connected Trip и устойчивите пътувания.
Разплащателни решения за удобство на гостите
Предоставянето на качествени услуги по надежден и прозрачен начин винаги е било приоритет за Booking.com, който предлага широка гама от места за настаняване и ясен дисплей за наличност и цени. Едно от ключовите решения в бъдеще е инвестирането в платформата за плащане на Booking.com и увеличаването на броя на начините на плащане: пътниците могат да плащат за резервации, както им харесва, а партньорите да минимизират оперативната тежест и разходите. Според неотдавнашно проучване на Ernst & Young, поръчано от Booking.com, 76% от малките до средни места за настаняване заявяват, че опциите за предплащане могат да помогнат за намаляване на анулиранията и no show резервациите (при, които госта не анулира, но и не пристига в хотела) и увеличаване на приходите. На конференцията Глен Фогел подчерта, че платежните решения ще станат стратегически приоритет за бизнеса през 2021 г. и след това.
Смартфоните не губят позиции
Поведението на потребителите се промени през последната година: нашият дигитален живот, онлайн платформите, които използваме и начинът, по който ги използваме станаха по-богати и ускориха тенденциите от последното десетилетие. В световен мащаб мобилните резервации, по-специално чрез приложението на Booking.com, представляват75% от всички нощувки през 2020 г. Тъй като потребителите все повече се насочват към приложения, Booking.com ще продължи да подобрява своите мобилни приложения и да ги адаптира към нуждите на пътуващите. През 2020 г. Booking.com се превърна в едно от най-популярните приложения за пътуване в света с над 50 милиона изтегляния.
Всичко необходимо за пътуването на едно място
Booking.com се ангажира да подобри потребителското изживяване на всяка стъпка: преди, по време и след пътуване. Пътуващите, както и многобройните партньори на компанията за настаняване, транспорт и възможности за отдих се възползват от това. Booking.com продължава да работи за интегриране на всички елементи на пътуването за удобство на своите потребители – от резервация на полети и автомобили, до настаняване, разходки с таксита, екскурзии и забавления. Глен Фогел изрази увереност, че прилагането на концепцията Connected Trip ще помогне на партньорите да разширят своя бизнес, а потребителското преживяване на всички етапи ще засили стойността на марката.
Към устойчива туристическа индустрия
Въпреки че това време остава предизвикателство за пътуване, то също така предоставя възможност за съвместно възстановяване на по-устойчива индустрия, дългогодишен приоритет за Booking.com. Според скорошно проучване 70% от клиентите биха избрали място за настаняване, ако знаеха, че то е с функционираща устойчива политика. За да помогне на пътуващите да направят информиран избор и партньорите да привлекат такива гости, Booking.com изисква от своите партньори да посочат в Екстранет (партньорския портал на Booking.com) принципите за устойчивост, които прилагат към своите места за настаняване. Годишната среща на върха доказа, че тези първи стъпки към устойчив туризъм са не само важни, но и необходими, защото само чрез обединяване на усилията можем да спасим нашата планета за бъдещите пътешественици.