fbpx

Booking.com с изискване за минимална оценка за чистота към местата за настаняване

Този месец Booking.com предприе необичайна стъпка, като поиска от местата за алтернативно настаняване, които искат да се продават в сайта и приложението на компанията, да се ангажират с минимален рейтинг за чистота, съобщават от Skift.

„Чрез тази програма ще подкрепим алтернативни места за настаняване с оценки за чистота под 6, които представляват по-малко от 1% регистрираните в Booking.com, тъй като те се ангажират и работят за подобряване на резултата си през следващите шест месеци, като им предоставя подробни ресурси и насоки“, каза Ерик Бергалия, който за работата на алтернативните места за настаняване в Booking.com в световен мащаб.

Това е първият път, когато онлайн туристическата агенция изисква от доставчиците на туристически услуги да се съобразяват с указанията за чистота, които създават сами. Това не се отнася за хотелите. Указанията се отнасят за апартаменти, къщи, вили и други.

Booking.com не предписва никакъв конкретен протокол за почистване, както например направиха от Airbnb, но вместо това предлага поредица от най-добри практики и инструменти, които да помогнат за комуникацията с почистващите препарати и управлението им.

Ако собственика или мениджъра на алтернативното място за настаняване получи лоши отзиви за проблем с мухъл, например, тогава може или да приложи най-добрите практики. Единственото нещо, което ще определи дали мястото за настаняване ще бъде премахнато или не от Booking.com, са отзивите за почистване от гости, осреднени за определен период от време.

С използването на думите „чист и хигиена“, увеличаващи се с повече от 60% на нашата платформа от началото на пандемията COVID-19, въвеждането на оценка за минималната чистота отразява постоянния ни ангажимент да осигурим спокойствие на пътниците и нов подход за осигуряване на качеството на нашата платформа“, каза Бергалия.

„Въз основа на отзивите на клиентите, напредъкът към подобряването на чистотата ще бъде наблюдаван чрез проверени отзиви на гостите, като оценките за чистота ще бъдат осреднени“, каза Бергалия. „Този ​​активен цикъл на обратна връзка гарантира, че само места за настаняване, които отговарят на минималното качество на чистота ще останат на разположение на гостите за резервиране.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.