fbpx

Бившият изпълнителен директор на Томас Кук с изненадваща кампания

Изпълнителният директор на вече бившия турпоператор Томас Кук Хариет Грийн, подкрепи кампанията на Кейн Пири „Право на възстановяване“ (Right to Refund). Тя се присъедини към други бивши ръководители на туристически компании, включително Тери Фишър, бивш директор на Gold Medal и Thomas Cook Scheduled Buships и Ричард Карик, бивш директор в Airtours and Hoseasons, в подкрепа на кампанията за правата на потребителите, по отношение на възстановяване на суми по почивки. Кампанията, стартирана миналата седмица, вече има повече от 6000 последователи.

Грийн каза: „Бъдещето на хотелските брандове и бизнеса се определя в момента от нашите действия. Всички имаме своите списъци за „добри, лоши и грозни“ бизнеси, въз основа на това как реагират в момента, по време на кризата. Потребителите обаче, клиентите и много хора се борят, тъй като те са съкратени, пуснати в неплатен отпуск и се чувстват изгубени във вихъра на финансовата разруха, която настана. За хотелите и туроператорите е по-лесно да се върнат към финансов просперитет, отколкото за много хора, да останат платежоспособни през следващите месеци. Въз основа на това е и смисъла на кампанията „Право на възстановяване“, мисля, че средствата трябва да бъдат върнати на потребителите възможно най-бързо, както за оцеляване на добрия имидж в бранша, така и за благосъстоянието на клиентите. “

Фишър добави: „По принцип е погрешно да се задържат парични средства на клиенти и да се предлагат ваучери,които са неприемливи. На всеки, който поиска възстановяване на пари, трябва да му бъде предоставена такава възможност. Ако фирмите не могат да си позволят възстановяване на средства, това показва, че те не са правилно управлявани. Собствениците на бизнес трябва да се отнасят към парите на клиентите точно така – като техни пари. Не като суми,с които да финансират бизнеса си. Това е напълно неприемливо. „

Кампанията „Право на възстановяване“ започна по-рано през седмица, като бе мотивирана от собственика на агенцията VIVID Travel, който възстанови сумите на всички клиенти, които се обърнаха към тях.

Източник: Travelweekly

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.