Бивши служители на туроператора Thomas Cook, който престана да съществува миналата година, планират да открият нова туроператорска компания, наречена Sunny Heart Travel. Неговото лого ще бъдат слънчеви очила с лещи във формата на сърце.
Подобно на своя предшественик, новият туроператор ще продава както индивидуални, така и масови турове, индивидуални услуги, включително полети, круизи и екскурзии. Стартирането на компанията е планирано през този месец, ако ситуацията с карантинните мерки, които сега се предприемат във Великобритания, позволява.
„Нашето предимство е икономически ефективен бизнес модел, пригоден за онлайн продажби. Това означава, че можем да предложим изгодни цени през цялата година, а не само през високия сезон. Нашият опит включва задълбочени познания за туристическата индустрия, главно в областта на обслужването. Онлайн резервациите предполагат многоканална поддръжка, достъпна по всяко време“, се казва в съобщението на компанията. Представител на компанията уточнява, че вторият етап на развитие ще бъде взаимодействие с агенти.
Според наблюдатели частната компания, която ще бъде създадена върху „руините“ на най-големия туроператор, има право да съществува и няма да бъде отхвърлена от туристите.
Първо, всички клиенти на Thomas Cook, чиято ваканция не се е състояла, са обезщетени от фонда ATOL, а тези на новата компания също ще имат тази защита. На второ място, малко от тях ще свържат марката Sunny Heart с фалирал туроператор.
Ще припомним, наскоро стана известно, че компанията Fosun, придобила правата върху марката Thomas Cook, ще й вдъхне втори живот като глобална OTA (онлайн туристическа агенция). Експертите смятат, че в този случай името Thomas Cook също няма да носи негативна конотация, тъй като марката Fosun е известна на пазара и по никакъв начин не е свързана с проблемите на бивши британски туроператор. Технологиите, разумните инвестиции и съответствието на цената и качеството на продукта ще играят ключова роля по този въпрос.
Източник: ttgmedia.com