fbpx

България с голяма реклама в най-популярното предаване за туризъм в Украйна

Най-популярното телевизионно предаване за пътешествия в Украйна „Орел и решка“ посети България от 21 до 28 май, за да предизвика своите участници да се насладят на различен вид преживявания, опознавайки България. Снимачният екип пристигна по покана на Министерството на туризма във връзка с изпълнението на интегрирана комуникационна кампания на пазар Украйна.

По време на своя престой снимачният екип, със съдействието на Министерство на туризма, засне кадри от различни ключови туристически дестинации в България, сред които София, Пловдив, Казанлък, Старосел, Рилски манастир и други. Освен с културен туризъм, украинските зрители на „Орел и решка“ ще се запознаят с възможностите за балнео, спа и уелнес туризъм, винено-кулинарен, селски и екологичен туризъм.

orel i reshka България с голяма реклама в най-популярното предаване за туризъм в Украйна

„Орел и решка“, което в превод на български означава „Ези и тура“, е в ефир от 2011-та година и до момента се радва на над 70 милиона зрители. Предаването е заснело епизоди в десетки държави и дава възможност на зрителите си да се запознаят с тяхната култура и история, както и да получат информация за най-популярните забележителности. „Орел и решка“ печели публиката си с това, че показва възможности както за луксозно пътешествие, така и за бюджетно. Запазената марка на предаването е хвърляне на монета в началото на всеки епизод, която определя кой персонаж ще има удоволствието да се наслади на петзвездно преживяване и кой ще прекара времето си разумно и икономично.

По време на шоуто се разказват интересни факти, показват се различни забележителности, места за бюджетно настаняване, различни забавления и любопитни ситуации и места.Интегрираната комуникационна кампания на пазар Украйна стартира през месец юли 2020 г. Към момента са реализирани един журналистически тур в България, дисплей реклама в партньорски сайтове на платформата Tet Network с над 3 000 000 импресии, реклама в социалната мрежа чрез официалната страница на туристическия портал на България Bulgaria Travel във Facebook чрез публикуване на спонсорирано съдържание за пазар Украйна, което включва над 60 рекламни постове на украински език с линкове, текст, снимки и видео, както и външната реклама – 20 броя сити-лайт, поставени на ключови локации в град Киев е с продължителност четири месеца с адаптирани визии за всеки месец от рекламната кампания.

В момента активно се комуникира стартиращият летен сезон 2021 година, както и всички мерки и облекчения, които страната ни предприема. Дейностите, в рамките на интегрираната кампания, които предстоят да се реализират, са събитие с културна програма в град Киев и втори журналистически тур в България.

През изминаващия месец Министерството на туризма организира участието на страната ни в 26-то издание на най-голямото на украинския пазар международно туристическо изложение UITT, което се проведе от 11 до 13 май 2021 г. в гр. Киев, Украйна.В изложението взеха участие над 90 компании и национални туристически организации от над 13 държави, водещи украински туроператори, основни туристически специализирани издания на украинския пазар. По оценка на организаторите Украйна постепенно възстановява туристическите си контакти и обемите туристи, загубени през последната година. За трите дни изложението бе посетено от над 5 000 професионалисти в бизнеса и обща публика.Главната цел на организаторите на изложението беше създаване на възможности на държавите и компаниите, участващи в него, да разширят своите контакти на украинския туристически пазар и да предложат своите летни програми на украинските партньори и потенциални потребители.

През 2021 година България участва с национален щанд, на който се представиха български туроператори, които заявиха готовността си да посрещнат украинските ни гости през сезон Лято 2021, при спазването на всички мерки за безопасност и сигурност за туристите. В рамките на националното участие бяха презентирани традиционните и нови туристически продукти, които в момента се предлагат на украинския пазар с цел укрепване и разширяване позициите на България като туристическа дестинация. В рамките на изложението се проведе кръгла маса, като участниците в нея бяха запознати с актуалната обстановка и с всички предприети противоепидемични мерки и с възможността украинските туристи да изберат за своя летен отдих нашата страна като сигурна, безопасна и гостоприемна дестинация.Участието на България в 26-то издание на международното туристическо изложение UITT 2021 беше отличено от организаторите на борсата с почетен диплом.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.