fbpx

България е включена в здравноосигурителния пазар на германците, рекламират ни като здравна дестинация

„България е безопасна и здравословна дестинация, спазваща всички противоепидемични мерки срещу Ковид-19. Между нашите две страни са установени много добри дипломатически отношения, а в туризма контактите ни са с дълги традиции. Здравният, бално- и СПА туризмът се развиват у нас изключително активно през последните години – факт, признат от международните експерти и партньори.“ Това заяви вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова на работна среща със зам.-управителя на Германо-българската индустриално-търговска камара (ГБИТК) Кармен Струк. В разговора участва и Сийка Кацарова, председател на УС на БУБСПА. 

„През септември 2019 г. България бе включена в списъка на одобрените страни, в които амбулаторната превантивна помощ за осигурените германски граждани може да бъде поета от здравните каси“, посочи министър Николова. 90 на сто от германците имат здравна осигуровка чрез застрахователна каса, а над 2 млн. годишно ползват амбулаторна грижа. Това е огромен потенциал за българския здравен туризъм, който може да предлага услуги целогодишно за германския пазар с високо качество.

„Искаме да засилим сътрудничеството между Министерството на туризма и ГБИТК чрез съвмести кампании, включващи този вид услуги и насочени към германските  граждани. Фокусът е върху популяризирането на здравния туризъм в България, климатолечението, балнеопроцедурите, повишаване на имунитета и здравния статус, посочи още вицепремиерът. Германските потребители трябва да са сигурни, че нашите климатични условия предоставят много добри възможности за рекреация. Ще създадем тематични видеа за експерти и туристи за големите ни курорти като Албена, Златни пясъци, Слънчев бряг и др., където тя е добре застъпена“, информира министърът.

Кармен Струк съобщи, че със съдействието на Министерството на туризма, БУБСПА, камарата, Министерството на здравеопазването и германското Министерство на икономиката и здравеопазването България бе включена успешно в здравноосигурителния пазар на германците. При първото представяне на здравния ни туризъм през юни е имало голям интерес и 25 хил. посещения от професионалисти от Федералната република при запознаване с новия продукт за здравен туризъм в България. Проведени са и разговори с щатссекретаря Томас Барайс за необходимостта от активна комуникация в тази насока. Осъществени са публикации в над 15 немски издания и миналата седмица е проведено онлайн обучение в най-голямата платформа за професионалисти как немските бюра да продават тези услуги. Кармен Струк предложи също през август да се проведе кампания за позитивни новини за България – текстови съобщение, снимки и видеа, които представят страната ни като сигурна и здравословна дестинация.

Източник: www.tourism.government.bg

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.