fbpx

Amadeus: Туристите са готови отново да похарчат пари за пътуване

По-голямата част от хората по света са готови да отидат на почивка веднага щом обстоятелствата позволят, показват резултатите от глобалното проучване на технологичния гигант Amadeus, публикувано в доклада „Дестинация X: Къде нататък“.

От май 2020 г. Amadeus е проучил над 8500 потребители на CheckMyTrip по целия свят. Повечето от анкетираните са планирали пътуванията си между юли и декември. В същото време повечето потребители са заявили, че разполагат с достатъчно средства, които планират да похарчат за пътуване.

„Наистина бях изненадана и насърчена, че хората са по-оптимистични относно финансовите си перспективи и планирането на разходите си за пътуване“, каза Мишел Батен, ръководител маркетинг в Amadeus.

По-специално, в Северна и Западна Европа, 55 до 58% от анкетираните казват, че планират да пътуват със същия бюджет, както преди началото на пандемията. Подобни нива са регистрирани в Америка. В същото време около една четвърт от клиентите на тези пазари посочиха, че бюджетът им за пътувания ще бъде по-голям, отколкото преди кризата.

Както се очакваше, възрастовата група с най-голям бюджет се оказа бейби бумърите (baby boomers), поколението, родено през 50-60-те години. Освен това тази група е най-вероятно да се въздържа от повечето традиционни възможности за пътуване.

68% от анкетираните от тази категория са заявили, че биха предпочели персонализиран пакет и биха се въздържали от ол инклузив курорти, пакетни почивки и круизи. Проучването също така показа, че потребителите са наясно с рисковете, свързани с транспорта и видовете настаняване. Много от анкетираните са заявили, че ще се опитат да се въздържат от трансконтинентални полети и по-често ще избират пътуване с кола. Те също така ще предпочетат да търсят недвижими имоти на Airbnb, вместо да останат в хотел.

Изследването на Amadeus също подчерта променящата се роля на туристическите агенти в новата реалност. Туристите признават, че в настоящата ситуация ще се нуждаят от повече професионална помощ от туристически агенти. Задачата на специалисти е да помогнат да предвидят всички възможни рискове при планирането на ваканция. Кризата накара много агенции да търсят по-добри начини да отговорят на нуждите на клиентите.

Източник: Amadeus

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.