Френската хотелска верига Accor обяви, че продължава действията си за водене на политика с най-строги стандарти за почистване и оперативни процедури, концентрирани върху безопасността на гостите. След смущенията, произтичащи от COVID-19, Accor успешно отвори повечето си хотели, като 95% от тях вече са приели протоколите за чистота и хигиена ALLSAFE на групата, разработени съвместно с Bureau Veritas.
Към днешна дата Accor успешно е сертифицирал 65% от тези хотели с етикета ALLSAFE, чрез процес на преглед и акредитация от трети страни с професионални одитори като Bureau Veritas, SGS, Clifton и Ecolab.
„В Accor сме благодарни за доверието, което нашите гости ни оказаха, за да защитим тяхното здраве, безопасност и благополучие и това е наш приоритет номер едно“, каза Крис Кахил, заместник изпълнителен директор по хотелските операции
„През тази трудна година екипите на хотелите ни се изправиха пред предизвикателството да подобрят своите и без това строги протоколи и да следват разпоредбите за обществена безопасност, като същевременно продължават да приветстват, защитават и се грижат за другите; това остава в основата на това, което правим като хотелиери.”
Етикетът ALLSAFE е създаден от Accor, за да даде на гостите увереност в проверен от трети страни стандарт за чистота и хигиенни изисквания на хотела. Тези стандарти са разработени и проверени от Bureau Veritas, световен лидер в оперативните тестове, инспекции и сертифициране. Потребителите могат да потърсят логото на ALLSAFE на уеб страницата на хотел Accor, който резервират, знаейки, че могат да се доверят на протоколите, че отговарят или надхвърлят стандарта ALLSAFE и да посетят хотела с увереност.
За да постигнат сертифицирането ALLSAFE, хотелите трябва да се съобразят с подробен списък от 16 точки, разработени съвместно с Bureau Veritas, което общо означава над 100 стандарта. Някои от тези протоколи за здраве и превенция включват програма за почистване с честа дезинфекция на всички зони с високо докосване, като асансьори и обществени тоалетни; дълбоко почистване на стаи, включително пране на тапицерия, килими и спално бельо при високи температури.
Допълнителните мерки изискват хотелите ALLSAFE на Accor да използват подходящи ограничения за социална дистанция в ресторанти, барове и обществени зони; скрининг за температура на госта в съответствие с местните изисквания; дезинфекциращи постелки на входовете на хотела; решения за безконтактно плащане и self check-in и check-out, където е възможно.
Accor също предприе уникалната стъпка за създаване на безплатна услуга за медицинска поддръжка, достъпна за всички свои гости. Чрез партньорство с AXA, световен лидер в застраховането, гостите на Accor, които се разболеят или имат спешна нужда от медицинска помощ, ще получат безплатен достъп до най-добрите медицински консултации.