fbpx

95% от хотелите Accor са приели протоколите за чистота ALLSAFE

Френската хотелска верига Accor обяви, че продължава действията си за водене на политика с най-строги стандарти за почистване и оперативни процедури, концентрирани върху безопасността на гостите. След смущенията, произтичащи от COVID-19, Accor успешно отвори повечето си хотели, като 95% от тях вече са приели протоколите за чистота и хигиена ALLSAFE на групата, разработени съвместно с Bureau Veritas.

Към днешна дата Accor успешно е сертифицирал 65% от тези хотели с етикета ALLSAFE, чрез процес на преглед и акредитация от трети страни с професионални одитори като Bureau Veritas, SGS, Clifton и Ecolab.

„В Accor сме благодарни за доверието, което нашите гости ни оказаха, за да защитим тяхното здраве, безопасност и благополучие и това е наш приоритет номер едно“, каза Крис Кахил, заместник изпълнителен директор по хотелските операции

„През тази трудна година екипите на хотелите ни се изправиха пред предизвикателството да подобрят своите и без това строги протоколи и да следват разпоредбите за обществена безопасност, като същевременно продължават да приветстват, защитават и се грижат за другите; това остава в основата на това, което правим като хотелиери.“

Етикетът ALLSAFE е създаден от Accor, за да даде на гостите увереност в проверен от трети страни стандарт за чистота и хигиенни изисквания на хотела. Тези стандарти са разработени и проверени от Bureau Veritas, световен лидер в оперативните тестове, инспекции и сертифициране. Потребителите могат да потърсят логото на ALLSAFE на уеб страницата на хотел Accor, който резервират, знаейки, че могат да се доверят на протоколите, че отговарят или надхвърлят стандарта ALLSAFE и да посетят хотела с увереност.

За да постигнат сертифицирането ALLSAFE, хотелите трябва да се съобразят с подробен списък от 16 точки, разработени съвместно с Bureau Veritas, което общо означава над 100 стандарта. Някои от тези протоколи за здраве и превенция включват програма за почистване с честа дезинфекция на всички зони с високо докосване, като асансьори и обществени тоалетни; дълбоко почистване на стаи, включително пране на тапицерия, килими и спално бельо при високи температури.

Допълнителните мерки изискват хотелите ALLSAFE на Accor да използват подходящи ограничения за социална дистанция в ресторанти, барове и обществени зони; скрининг за температура на госта в съответствие с местните изисквания; дезинфекциращи постелки на входовете на хотела; решения за безконтактно плащане и self check-in и check-out, където е възможно.

Accor също предприе уникалната стъпка за създаване на безплатна услуга за медицинска поддръжка, достъпна за всички свои гости. Чрез партньорство с AXA, световен лидер в застраховането, гостите на Accor, които се разболеят или имат спешна нужда от медицинска помощ, ще получат безплатен достъп до най-добрите медицински консултации.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.