fbpx

2 години по-късно: Фалитът на Thomas Cook струва 444 милиона паунда на организацията Atol

Фалитът на Thomas Cook струва 444 милиона паунда на Atol за възстановяване на суми за почивки и репатриране, показват нови документи на CAA (Civil Aviation Authority-Управление на гражданското въздухоплаване).

Atol- Лицензирането на организаторите на въздушни пътувания е организация на Органа на Гражданската авиация на Обединеното кралство, която предоставя финансова защита на хората, закупили пакетни ваканции и полети от туроператор.

Цената е подробно описана в доклада на Air Travel Trust (ATT) за годината, приключила на 31 март 2020 г., която определя общата компенсация на 444 425 687 паунда.

Thomas Cook обяви фалит на 23 септември 2019 г., което предизвика най-голямото репатриране в мирно време от над 150 000 души. Само 45% от пътуващите (68 000 човека) са имали Atol защита, като правителството на Обединеното кралство поема разходите за останалите полети. Общо исковете за осем фалита на туроператори през годината възлизат на 448 459 994 паунда, като вторият най -голям е компанията The Holiday Place, за 3,6 милиона паунда.

Припомняме, че марката Thomas Cook официално се завърна на световната сцена през септември месец 2020 година, след като китайският конгломерат Fosun възобнови бившия туристически гигант като онлайн туристически агент. Това се случи около първата годишнина от колапса на 178-годишния Thomas Cook, който предизвика хиляди загуби на работни места и упреци за неспособността му да се адаптира именно към дигиталната ера.

Компанията се управлява във Великобритания от екип, включващ бившия директор по стратегиите Thomas Cook Алън Френч като главен изпълнителен директор и бившия мениджър по продажбите, електронната търговия и маркетинга Фил Гарднър, който сега заема длъжността главен търговски директор.

Алън Френч каза: „Преоткрихме едно от най-разпознаваемите имена в британските пътувания. Нашият нов бизнес ще комбинира фантастично обслужване на клиенти в Обединеното кралство с актуализиран оперативен модел, защитен от ATOL, и с подкрепата на организация с няколко милиарда долара.“

Той добави: „Нашата страст са пътуванията и ние сме фокусирани върху предоставянето на страхотни хотели в дестинациите, които туристите обичат, така че нашите клиенти могат да създадат своя собствена почивка на страхотни цени. С гъвкавост, денонощна грижа и ATOL защита, клиентите могат да резервират почивка с Thomas Cook с пълна увереност.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.