TripAdvisor разкри серия от мерки за осигуряване на икономическа подкрепа за бизнеса, който използва платформата за ревюта, включително дарение от 1 млн. долара, осигурено от тяхната фондация. Дарението ще отиде за подкрепа на организации, обслужващи най-уязвимата част от населението по света в отговор на COVID-19, се казва в уебсайта за пътуване.
В допълнение могат да се поръчват подаръчни карти и да се подкрепят местни ресторанти, които въпреки кризата работят, предлагайки доставка до дома.
И потребителите могат да подкрепят работниците в ресторанти и заведения, които в момента са без работа, като споделят любовта си към любим ресторант в социалните мрежи.
Линдзи Нелсън, brand officer в TripAdvisor, каза: „TripAdvisor винаги е бил платформа, където хората помагат на други хора, като щедро споделят своите преживявания (и добри, и лоши), така че следващият човек, напълно непознат, може да се възползва.“
„Във време на невероятна несигурност са силно застрашени жизнеността и разнообразието, които вдъхновяват хората да пътуват. Местните фирми и хората, които работят в тях, държат ключовете за културата, от която всички искаме да се почувстваме част.“
„Малки действия като закупуване на подаръчна карта, поръчка на храна за вкъщи или оставяне на онлайн отзив могат да имат голямо значение.”
Според TripAdvisor има пет милиона хотелиерски предприятия, които се нуждаят от помощ. Те казват, че покупките на подаръчни карти ще послужат за толкова необходимите сега „микрокредити“, за да помогнат на компаниите да плащат наем, да продължават да плащат на служителите и да финансират други разходи. Фирмата заяви, че улеснява закупуването на карти за подаръци и идентифицирането на ресторантите, които все още са отворени за доставка. Компанията също така призовава членовете си да напишат отзиви и да създадат ръководства, които да открояват любимите ресторанти, барове и кафенета.
„Тези малки жестове на подкрепа оказват значимо въздействие върху бизнеса. Рангът на бизнеса в TripAdvisor се основава на количеството, качеството и отзивите, като скорошно проучване на Cornell установи, че с увеличаването на броя на отзивите, оценките в тези отзиви са по-положителни.“
Като част от дарението на фондация TripAdvisor, бе обещано по 1 долар (до 150 000 долара) за всяко публикувано ревю на TripAdvisor или споделяне на #LoveYourLocal в публичните акаунти в Twitter, Facebook или Instagram.
Бертран Йеленспергер, вицепрезидент в категория „Ресторанти“ в TripAdvisor и главен изпълнителен директор на TheFork, заяви: „Указанията на правителствата се актуализират често, съществува риск клиентите да не могат да бъдат в крак с правилната информация, за това кои заведения са отворени за доставка. Ето защо ние предлагаме тези функции – безплатно – за да улесним собствениците на ресторанти и операторите да изтъкнат най-новата информация за своя бизнес, възможностите, които все още могат да предоставят на своите клиенти, и да насърчат закупуването на подаръчни карти. „
„Ако всеки, който може да си го позволи, поръча една карта за подарък или доставка на храна, този доход би могъл да допринесе за това да помогне на местния ресторант, който обичат, да плаща сметките си и на персонала си през този период.“, завърши Бертран.
Източник: Travolution