fbpx

Социална дистанция: краткосрочни и дългосрочни изводи за FnB индустрията

Социалното дистанциране е не просто тенденция, a нов модел.

В светлината на пандемията COVID-19, мерките на правителствата за затваряне на заведенията и социално дистанциране силно повлияха на Food and Beverage (FnB) индустрията в световен мащаб, принуждавайки много компании да променят стратегията, докато се борят за краткосрочно оцеляване.

Но какво ще се случи в дългосрочен план? Експертите прогнозират, че новите мерки за ограничаване и по-специално социалното дистанциране ще продължат много след края на пандемията, тъй като правителствата ще искат да гарантират безопасно социализиране и избягване появата на втора вълна от хаос.

Ето някои от дългосрочните промени, които бихме могли да очакваме да видим.

Дигитално проследяване, навсякъде и по всяко време– Множество технологични институти по света са на мнение, че цифровото проследяване ще става все по-популярно, тъй като правителствата се насочват към разработване на по-сложни, цифрово активирани методи за идентифициране кой е подложен на риск и кой не. Те прогнозират, че проследяващите услуги ще се използват за проверка не само къде са били хората, но и дали са били в близост до заразени хора или до огнища на болестта. Местата като ресторанти, правителствени сгради или обществен транспорт може да екранизират хората на входовете, проверявайки ги. Цифровите монитори и температурните скенери могат да станат по-често срещани на обществени места, а някои заведения могат дори да поискат доказателство за имунитет (или ваксинация) преди влизане, чрез използване на лична карта на цифрова проверка.

Възходът на автоматизацията и роботиката

През последните години индустрията на хотелиерството и ресторантьорството все повече разчитат на автоматизация, роботика и изкуствен интелект. Технологиите за самообслужване вече са факт – от роботизирани хотели и ресторанти до безпилотни хранителни магазини и доставка от дронове. Тогава не е изненадващо, че в моменти като тези, интегрирането на автоматизация в сервизните операции, предлага идеалното решение за заведения, които искат да намалят социалното взаимодействие. Вероятно дори след премахването на мерките за социално дистанциране потребителите все още ще бъдат предпазливи от осъществяването на близък социален контакт помежду си, което включва стоене до непознати в бар, тясно взаимодействие със служители или докосване до менюта или други повърхности. Някои може би са свикнали толкова да поръчват ястията си онлайн и да взаимодействат със сервизни роботи, че дори ще предпочитат автономните машини пред човешкото взаимодействие.

В някои хотели вече обявиха, че поръчката на храна ще се случва чрез мобилни приложения, включително all inclusive места за настаняване, които преправиха модела си на работа от бюфет към а-ла карт.

Как да останем конкурентноспособни:

Отсега до обозримото бъдеще можем да очакваме драстични промени в индустрията на храненето и обслужването – било то чрез регулации, изместване на потребителските навици или нови технологии и иновации. Ето няколко съвета как можете да поддържате предлагането си подходящо за вашата целева аудитория през следващите седмици, месеци – и дори години.

Бъдете прозрачни: Важно е да сте напълно прозрачни и отворени за това какви действия предприемате в светлината на най-новите разработки. Бъдете честни относно ограниченията си и съобщавайте какво правите, за да отговорите на най-новите проблеми – включително какво правите, за да подобрите безопасността и сигурността на клиентите си, как адаптирате предлагането си и какво вашите клиенти могат да очакват да видят в идващите седмици или месеци.

Бъдете крачка напред: Уверете се, че предлагате на клиентите си нещо, което вашите конкуренти не правят. В момента това означава да предлагате take away (доставка до дома) на вашите най-продавани продукти или дори добавяне на някои основни стоки, които са в магазините за хранителни стоки – като хляб, торти, яйца, сладкиши, дори тоалетна хартия и сапуни. За всяко ново препятствие на пътя има решение и възможност да се включите в нови потоци от приходи, така че продължавайте да мислите извън рамките и зоната на комфорт.

Бъдете гъвкави: Правителствените препоръки и разпоредби се променят с всеки изминал ден, а заедно с това и потребителските навици и тенденции. Уверете се, че вие ​​и вашият екип оставате гъвкави и в крак с тенденциите. Бързата адаптация и отзивчивостта никога не са били по-важни за оцеляването на бизнеса.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.