И това ще отмине. Колкото и да е лошо положението на COVID-19 и че в момента се намираме в разгара на битката, бизнесът в крайна сметка ще се върне към нормалното си съществуване, да се надяваме, по-скоро . Но страхът, насаден в съзнанието на хората от тази паника, ще се задържи дълго след пандемията.
Това означава, че наскор приетите по време на кризата хигиенни стандарти във вашия хотел, вероятно ще трябва да останат в сила завинаги, независимо от увеличението на разходите за поддържането им. Хората почти необратимо ще поддържат повишена чувствителност към правилните практики за почистване в обществени помещения или практически всяко друго пространство, използвано от непознати. И те неизбежно ще преценят вашето място за настаняване по това, независимо дали съзнателно или не.
Тоест, липсата на стандарти и процедури в хигиената ще доведе до силно отрицателни отзиви, за разлика от преди месеци или години, когато гостите са били склонни да направят компромис.
Бихме искали да избегнете тази ситуация, като първата стъпка е съсредоточена върху постоянното актуализиране на вашите протоколи за почистване. Като дърво, паднало в гората и няма никой наоколо да го чуе, как ще разберат гостите ви за всички тези ъпдейти в почистването, ако не ги афиширате?
Това ни отвежда до концепцията за „театър за чистота“. Концепцията може да се обясни като нещо, което е задължително да се направи, но е също толков задължително и да се покаже, афишира, като маркетингов ход и като успокоение за гостите.
Би било полезно да възстановите доверието на гостите, така че тяхното удовлетворение от вашия хотел да не пострада, поради някакви възприети санитарни норми. А именно, не става въпрос само за засилено почистване, което вашият екип извършва, но и гарантирането, че тези дейности се извършват и се забелязват от възможно най-голям брой гости.
Някои идеи за тази концепция са:
-Най-важното е да актуализирате ”маркетинговата си литература“, за да информирате гостите за новите си хигиенни стандарти, като започнете с бюлетин и обявяване на уеб-сайта на хотела.
-Чек листите, указващи кога последно е почистена обществената тоалетна или друго общо помещение, сега трябва да са на лесно видимо място за гостите, за да ги четат, вместо да бъдат прибрани поради тяхната неугледност по отношение на вашия интериорен дизайн
-Вашият персонал да почиства общите площи и по време на натоварените часове, а не само посред нощ или рано сутрин, когато лобито ви е празно
-Инсталиране на повече диспенсъри за дезинфекция на ръцете в обществените зони и коридори, както и извършване на презареждане или проверка, когато гостите са наоколо, за да видят как го правите
-Също така помислете за поставяне на дезинфекционни средства за ръце в баните на стаите, като кърпички за дезинфекция
-С толкова много заклеймяване около ръкостискането или докосване на повърхности с голи ръце, може би е време да върнете традиционната услуга с бели ръкавици за портиери, камериерски служители, рецепционисти
-Също така за ресторанта, помислете за по-строги процедури за почистване на повърхностите, след като клиентите приключат храненето, така че другите вечерящи да видят, че преминавате през допълнителните стъпки, които могат да включват избърсване на всеки стол, вместо само да избършете повърхността на масата.
Без съмнение повече възможности ще дойдат, след като съберете екип, който да реализира и дава нови идеи,не само относно хигиената, а и маркетинга . Ключът зад този принцип е да се разбере, че не става въпрос само за поддържане на местата чисти, а повдигане на настроението и сигурността, докато го правите.
Източник: eHotelier