fbpx

Как хотелите могат да успеят в един свят след COVID

COVID-19 удари туристическата индустрия като приливна вълна, а хотелите през последните няколко месеца бяха премятани напред-назад в бурните вълни. Сега за хотелиерите е време да намерят повърхността и да започнат да плуват. Те ще трябва да се приспособят към новото нормално за да се движат напред. Ето няколко начина как хотелите могат да успеят след пандемията:

Изградете управление, издръжливо на спадове

Хотелиерите трябва да се подготвят за неравен и силно възпрепятстван път. Докладите за работните места в САЩ съобщават за глобални загуби, близо 200 милиона работни места. Когато нещата се изравнят, шансовете са много от тези работни места да се възстановят, но и много да не. Всички признаци тревожно сочат за продължителна глобална рецесия. Един доклад на Световната банка предполага, че глобалната икономика ще се свие с 5,2% през тази година.

За щастие, хотелиерите не трябва да седят и да гледат как операциите им се разпадат. Те могат да използват данни, за да защитят хотелите си сега и да извлекат по-големи печалби през тежките икономически времена. Ето как:

Съсредоточете се върху печалбата

Разчитането само на приходите за определяне на хотелски стратегии никога не е било добра идея. По време на рецесия е лесно да видите колко ограничаващи са показателите като RevPAR (Revenue Per Available Room – Приход на налична стая). Тъй като хотелиерите виждат все по-малко пари да влизат, е изключително важно да се съсредоточат върху това колко пари стигат до крайния резултат. Това означава да се използват по-пълни показатели, като брутна оперативна печалба на налична стая (GOPPAR), за да се направи сравнителен анализ на ефективността.

Подобрете операциите

С по-малко приходи, с които да работят, хотелиерите трябва да изградят основа другаде. Най-добрият начин да увеличите печалбата по време на тежки икономически времена е да намалите оперативните разходи и да увеличите производителността. Потопявайки се в оперативни данни, хотелиерите могат да видят кои части от операциита са печеливши и кои да премахнат, за да освободят парични средства.

Изрязване на разходите

Колкото по-лека е операцията, толкова по-лесно може да се приспособи към променящите се обстоятелства. Ето защо хотелиерите трябва да отделят време за преразглеждане на разходите, като например:

  • Разходи за храна и напитки (F&B)
  • Разходи за поддръжка и имущество
  • Комунални разходи
  • Заплати

Намаляването на разходите на този борд може да няма смисъл. Но като погледнат откъде изтичат парите, хотелиерите могат да решат къде орязването е най-смислено.

Направете приоритет безопасността и изживяването на гостите

Независимо от това колко драстично ще се променят поведенията на посетителите след COVID-19, едно нещо ще остане съществено за успеха на хотела: клиентското изживяване.

За хотелиерите сега е моментът да преразгледат пространствата и да инвестират във фини промени, които ще създадат по-приятно изживяване на клиента. Ето кратък списък от допълнения, които да разгледате:

  • Санитарни станции – посетителите ще мислят за микроби дълго след като ерата на COVID-19 приключи. Чрез добавяне на санитарни станции на входове, изходи и други обществени пространства хотелиерите могат да насърчат по-добра хигиена и спокойствие.
  • Системи за плащане на самообслужване – Хотелиерите няма нужда да елиминират изцяло парите в брой, но добавянето на опции за плащане на самообслужване предпазва гостите на хотела от преминаване на микроби към служителите. Плюс това добавя слой удобство за гостите, които желаят независимост.
  • Мобилни приложения за F&B доставки – Като добавят опции за поръчка на храни и напитки чрез мобилни устройства или други функции за рум сървиз, хотелиерите не просто облекчават страховете на гостите, които не се чувстват удобно да се събират на публични места. Те могат също да отворят нови потоци от приходи от клиенти, които не са отседнали в хотела.

Преди да направят големи инвестиции в нова инфраструктура, най-добре е хотелиерите да се запознаят с текущите разходи за поддръжка. Разбирайки колко се харчи сега, ще бъде по-лесно да се види къде е възможно да се добавят нови ресурси в бъдеще.

Следете внимателно труда

В следващите месеци и години напред работодателите от индустрията на гостоприемството ще трябва да пренасочат персонала и да върнат служителите обратно. Тъй като остават много неизвестни, хотелиерите трябва да бъдат готови да коригират бързо своите трудови стратегии. Всичко започва с проучване на ключови показатели:

  • Заплати и възнаграждения за управлението
  • Възнаграждения и заплати за другите позиции
  • Общият размер на външната работна ръка
  • Административни и общи трудови разходи
  • Продажбови и маркетингови трудови разходи

Използвайте данни, за да управлявате решенията след COVID-19

Може да отнеме известно време, преди пазарите на пътуванията да се стабилизират. Когато го направят, хотелиерите, които имат здраво разбиране за оперативния си сравнителен анализ, ще са по-напред. Дори ако индустрията на гостоприемството продължава да се сблъсква с развълнувани води, хотелиерите, които използват данни, за да очертаят ясен курс, ще разполагат с всичко необходимо за преобразуване на по-висока печалба.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.