fbpx

Как хотелите могат да излязат по-силни след кризата, използвайки цифрови технологии?

Вече няма човек, който да не знае и разбира влиянието, което COVID-19 оказва върху личния живот, бизнеса и в частност индустрията на туризма. В такава несигурна и предизвикателна ситуация обаче, хотелите не само трябва да са разумни, да обръщат голямо внимание на прозрачната и последователна комуникация с гостите, но и да разработят дългосрочна стратегия за реабилитиране на пазара и компенсиране на загубите, след като коронавирусната криза приключи.

Настоящата ситуация има огромно влияние върху ежедневните операции, но може да се разглежда и като възможност за преосмисляне на вътрешните процеси и за разглеждане на нови технологии, които могат да повлияят положително на бизнеса ви в дългосрочен план.

По време на криза професионалната и прозрачна комуникация е изключително важна. Много пътници се притесняват от ограниченията за пътуване. Затова хотелиерите трябва да останат свързани с гостите и да им показват съпричастност. Използвайте своите дигитални комуникационни канали като уебсайт, имейл и социални медии, за да информирате и да се уверите, че гостите ви се чувстват добре информирани.

Въпреки, че не е нужно да споделяте публично целия си кризисен план, се препоръчва да уведомите гостите си как ще давате приоритет на безопасността на служителите и гостите, каква е политиката за анулации с анулациите и промяна на дати, както и всички превантивни мерки на вашия хотелски бизнес. Сега, но и извън коронавирусната криза, хотелите трябва да прилагат комуникационна стратегия, която създава трайно, лично преживяване през цялото пътуване на гостите и което предоставя правилното послание в точния момент.

Както след други кризи, ние със сигурност ще видим ефект на ръст веднага щом коронавирусната криза е преодоляна. След забраните за пътуване, комендантските часове и „социалното дистанциране“, необходимостта от пътуване ще се увеличи значително. За да се възползват максимално от този потенциал и да излязат от него по-силни, хотелите трябва да използват настоящата ситуация за оптимизиране на вътрешните процедури и нови технологии, които им помагат да получат конкурентно предимство в дългосрочен план.

По време на криза е неизбежно хотелиерите да претърпят спад в приходите и да бъдат принудени да намалят разходите си в различни области. Когато обаче търсенето започне да се възстановява, е време да се направят мъдри инвестиции. Стратегическите дигитални инструменти, които повишават оперативната ефективност, спестяват разходи в дългосрочен план и генерират допълнителни приходи, трябва да бъдат в списъка с приоритети на бъдещите хотелиери.

По време на такова несигурно време, хотелите трябва да продължават да поддържат комуникация със своите клиенти. Те ще оценят доброто отношение и ще запомнят вашия хотел и услугата ви по най-добрия начин. За да се възстановят от криза като тази и да се възползват максимално от ефекта на догонването, хотелиерите трябва да използват това време за оценка на нови инструменти, които предлагат най-стратегическата полза за техния бизнес. Получаването на нови конкурентни предимства може да укрепи пазарните позиции и със сигурност ще се изплати в дългосрочен план.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.