fbpx

Tripadvisor с нова стратегия за „обмислено пътуване“

През последните месеци изпълнителните директори на Booking.com и Expedia Group използваха термина „свързано пътуване“, за да опишат комбинирането на различни елементи от пътуването в пакет, който обслужва всички етапи. Tripadvisor предпочита да се концентрира върху конепцията „обмислено пътуване“.

Това мнение изрази Стив Кауфер, съосновател, президент и изпълнителен директор на Tripadvisor. „Тъй като други конкуренти влизат в онлайн пътуванията – по-специално Google с голям дял от трафика на търсене – как можем да се откроим?“

„Отговорът е„ обмисленото пътуване “, дългият уикенд или седмица, в който водите някой, който се интересува от разглеждане на местоположение X. Разглеждаме всички компоненти: хотелът, преживяванията, изхранването и пазаруването.“, констатира Кауфер.

Изпълнението на стратегия, фокусирана върху „обмисленото пътуване“, означава да се направят някои оперативни корекции, за да се осигури подходяща функционалност. От положителната гледна точка, Tripadvisor подобрява инструментите за създаването на споделени маршрути и предоставя препоръки, свързани с предпочитанията на потребителя. В края на юни компанията пусна нов набор от инструменти за организацията на пътуване, за да помогне на потребителите да намерят, филтрират и утвърдят информация за здравето и безопасността, за да се чувстват по-уверени в бъдещите си избори за пътуване. В него са се включили вече повече от 14 000 имота.

За съжаление компанията се наложи да прекъсне други проекти и дейности. Отчасти за да се съсредоточи върху „обмисленото пътуване“, но друг фактор е и че компанията освободи около една четвърт от служителите си поради недостига на приходи.

Кауфер отбеляза, че „в края на краищата, общите ни единични потребители на месец може да спаднат, но честотата на повторение се увеличава, защото ние открихме изцяло набора от аудитория, който редовно използа и разчита на Tripadvisor за цялостното си пътуване. И не говорим за 1 четвърт или 2 четвърти от пътуването. Но това е най-добрият начин, по който смятаме, че след тази пандемия ще допринесе за възобновяването на Tripadvisor.“

Преди седмица брандът за цялостни преживявания Tripadvisor- Viator обяви някои промени в работата си, сред които и проверяване на продуктите преди качване на обявата. Тема на разгорещен дебат сред медиите стана предложението за нова еднократна такса от 25 евро или 29 долара, която е отделна от комисионните свързани с резервациите.

Ето как Кауфер защити този ход: „Проблемът, който решаваме за нашите клиенти, осигурява голямо снабдяване“, каза Кауфер. „Таксата е само 29 долара и тя започва чак от 1 август. Така че нашето послание е, че искаме да сме сигурни, че следващите 200 000 продукти, които са в платформата, си струват закупуването и че операторите ще инвестират време за качване на страхотни снимки и описания.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.