Lodging Interactive е агенция, предлагаща пълен набор от услуги в сферата на дигиталния маркетинг, социалните медии и управлението на онлайн репутация. Тъй като главно обслужва хотелиерската индустрия, от компанията споделиха своите наблюдения, че негативните отзиви на гости рязко са се покачили в следствие на пандемията причинена от коронавируса.
Основателят и главен директор на компанията DJ Vallauri заяви: “След като летните ваканции стартираха наново, счетохме, че данните от отзивите на гостите, които са на разположение за хотелските управители чрез нашите услуги, ще са от полза. Разгледахме 100 места за настаняване на наши клиенти от хотелиерския бранш, които бяха отворени през месец юни, и открихме, че данните съдържат неприятна информация.“
При сравняване на отзивите от април 2020 до май включително, с предходните три месеца, данните сочат покачване с 10,2%, на негативните отзиви на гостите и спад от 12,1% в позитивните. Процентът на гостите с неутрално мнение също се е увеличил с 1,9%.


DJ Vallauri добавя, че въпреки драстичният спад в положителните отзиви, не е напълно обезкуражен, тъй като негативните мнения са насочени главно към области, които могат лесно да бъдат подобрени. Гостите са обнадеждавани с чист и безопасен престой, което в следствие повишава техните очаквания.
Според данните, негативите са съсредоточени върху чистотата на хотелите и всичко свързано с COVID-19. Сред най-често срещаните оплаквания са:
- Ограничените услуги от почистващия персонал
- Ограничения брой услуги и места на разположение за гостите
- Премахването на кафемашини от стаите
- Не се налагат мерките за социално дистанциране на гостите и персонала
- Подвеждането на гостите относно предлагащата се закуска
- Ниските стандарти на чистота, които не съответстват с предварително направените обещания
Също така е важно да се отбележи, че гостите стават все “по-гласни” относно хотелите, които не изпълняват дадените обещания за чистота в отговор на пандемията. Хотелиерите трябва да са наясно, че непрекъснато се правят усилия за дискредитиране на това как самите те се справят с чистотата.
Скорошен репортаж на Inside Edition засне как три хотела в Ню Йорк не подменят старите чаршафи с нови при освобождаване на стаите. Във връзка с това, Vallauri отбеляза, че подобно съдържание може да повлияе негативно на възстановяването на индустрията.
Гледайте цялото видеото тук: https://youtu.be/ltBrCJC5BNI
Източник: lodginginteractive.com