По време на пандемията индустрията на хотелиерството претърпя много, но в края на тунела винаги има светлина. Ваксините срещу COVID-19 са готови за разпространение и има големи надежди, че много неща ще се върнат към нормалното, доколкото е възможно, през 2021 г. Това очевидно не означава, че индустрията е излязла от кризата и спадовете, но вече може да се подготви за завръщане на гостите.
Сега, повече от всякога, ще бъде изключително важно за хотелиерите да гарантират, че гостите изпитват чувство на увереност, комфорт, семейство и общност. CRM (Система за управление на взаимоотношенията с клиентите) платформите ще заемат централно място, за да помогнат за създаването на тези връзки с гостите по пътя към възстановяването. През следващата година управлението на взаимоотношенията с клиентите (CRM) ще играе ключова роля за възстановяване на доверието на гостите и, може би по-важното, “запалване” на дългосрочната им лоялност към местата за настаняване.
Трима професионалисти от технологичния свят споделиха своите мнения относно данните и тяхното приложение в хотелерския бизнес.
Майкъл Бенет, изпълнителен директор на Cendyn, компания за технологични решения в хотелеирството сподели: “В бъдещето след COVID е от първостепенно значение хотелиерите да използват своите технологии и CRM софтуери, за да персонализират всяка точка на съприкосновение на преживяването на гостите. Всичко е свързано с онези моменти на изненада и наслада, които правят впечатление и карат гостите да говорят, коментират и пишат.”
Майкъл Тод, директор на Dailypoint Gmbh каза: “Днес всеки гост генерира огромно количество данни. Но как тези данни могат да се използват правилно и да носят ползи? Съвременните хотелиери, особено в света след COVID, трябва да могат да печелят от възможностите, които предлагат данните – също така да надминат кризисни моменти, в които ръчните процеси са дори по-малко жизнеспособни поради липсата на персонал. Това изисква определянето на устойчива дигитализация и CRM стратегия и цялостно преосмисляне и преориентиране на IT сегмента в хотелите.”
Таня Прат, директор на Oracle Hospitality: “За да подобрят програмите за лоялност и да излязат отвъд обичайните модели, иновативните хотелиери развиват програми за лоялност, за да накарат гостите да се чувстват истински оценени. Тайната? Използване на усъвършенствани технологии, анализ и правилното използване на данните, за да ги оцените „цялостно“ – факторинг ангажираност на марката, социално влияние и разходи -и да ги възнаградите по персонализиран начин.”