fbpx

Силата на данните в хотелиерската индустрия- нови перспективи след Covid-19

По време на пандемията индустрията на хотелиерството претърпя много, но в края на тунела винаги има светлина. Ваксините срещу COVID-19 са готови за разпространение и има големи надежди, че много неща ще се върнат към нормалното, доколкото е възможно, през 2021 г. Това очевидно не означава, че индустрията е излязла от кризата и спадовете, но вече може да се подготви за завръщане на гостите.

Сега, повече от всякога, ще бъде изключително важно за хотелиерите да гарантират, че гостите изпитват чувство на увереност, комфорт, семейство и общност. CRM (Система за управление на взаимоотношенията с клиентите) платформите ще заемат централно място, за да помогнат за създаването на тези връзки с гостите по пътя към възстановяването. През следващата година управлението на взаимоотношенията с клиентите (CRM) ще играе ключова роля за възстановяване на доверието на гостите и, може би по-важното, „запалване“ на дългосрочната им лоялност към местата за настаняване.

Трима професионалисти от технологичния свят споделиха своите мнения относно данните и тяхното приложение в хотелерския бизнес.

Майкъл Бенет, изпълнителен директор на Cendyn, компания за технологични решения в хотелеирството сподели: „В бъдещето след COVID е от първостепенно значение хотелиерите да използват своите технологии и CRM софтуери, за да персонализират всяка точка на съприкосновение на преживяването на гостите. Всичко е свързано с онези моменти на изненада и наслада, които правят впечатление и карат гостите да говорят, коментират и пишат.“

Майкъл Тод, директор на Dailypoint Gmbh каза: „Днес всеки гост генерира огромно количество данни. Но как тези данни могат да се използват правилно и да носят ползи? Съвременните хотелиери, особено в света след COVID, трябва да могат да печелят от възможностите, които предлагат данните – също така да надминат кризисни моменти, в които ръчните процеси са дори по-малко жизнеспособни поради липсата на персонал. Това изисква определянето на устойчива дигитализация и CRM стратегия и цялостно преосмисляне и преориентиране на IT сегмента в хотелите.“

Таня Прат, директор на Oracle Hospitality: „За да подобрят програмите за лоялност и да излязат отвъд обичайните модели, иновативните хотелиери развиват програми за лоялност, за да накарат гостите да се чувстват истински оценени. Тайната? Използване на усъвършенствани технологии, анализ и правилното използване на данните, за да ги оцените „цялостно“ – факторинг ангажираност на марката, социално влияние и разходи -и да ги възнаградите по персонализиран начин.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.