fbpx

Хотелиерството след Covid-19: Как да върнем доверието чрез ефективна комуникация

Ключът към изграждането и възвръщането на доверието на заинтересованите страни, служители и клиенти, е да бъдете прозрачни и да поддържате отворени каналите за комуникация.

Ето няколко съвета за това в каква посока трябва да мислите, когато става въпрос за вашата комуникационна стратегия.

  • Информирайте клиентите си как се справяте с кризата. Бъдете прозрачни какво правите, за да запазите гостите си в безопасност. Кажете им какво да очакват от престоя си преди да пристигнат и какви мерки за безопасност въвеждате, за да направите почивката им възможно най-безопасна.
  • Бъдете съпричастни и пазете комуникацията си откровенна. Проявете внимание към засегнатите от кризата и разкажете какво правите, за да сведете до минимум последствията не само за вашите клиенти, но и за вашите служители, партньори и заинтересовани страни.
  • Уверете клиентите си, че ще се погрижите за тях. Покажете, че могат да се доверят на вашата марка и на професионализма на вашия персонал. Кажете им, че тяхното здраве и безопасност е ваши основен приоритет и че правите всичко по силите си, за да ги защитите и да се грижите за тях.
  • Останете верни на бранда си. Уверете ги, че въпреки промените във вашите операции, ще продължите да им предоставяте същите преживявания и опит, дори и да са с някои корекции.
  • Дайте им място, за да изразяват притеснения, оплаквания и да задават въпроси. Уведомете клиентите си по кои канали могат да достигнат до вас, за да получит отговор най-бързо. И разбира се, уверете се, че от друга страна, отговорът е съпричастен, разбиращ и приветлив.
  • Бъдете навременни. Бъдете в течение с най-новите разработки и правителствени разпоредби и поддържайте комуникациите си навременни и уместни. Помислете за създаване на платформа или сегмент на вашия уебсайт и социални мрежи, за да споделяте актуализации и информация.

Резервации и политики за анулиране

Докато повечето клиенти отменят резервациите си поради ограниченията за пътуване, други вече планират и търсят да резервират или да преместят датите на престоя си. Ето какво да вземете предвид, когато става въпрос за вашите резервации и и политики за анулация.

  • Предлагайте възстановяване на суми и ваучери.
  • Премахнете тарифите без възможност за анулиране (non-cancellable rates).
  • Поддържайте вашите цени. Избягвайте да намаляте вашите цени, защото макар това да изглежда добре като краткосрочно решение, след тоав ще е много трудно да се възстановят до предишните стойности, след като пазарното търсене се върне. Вместо това погледнете как можете да популяризирате оферти с добавена стойност.

Конфигурирайте хотелските си операции по нов начин

За да се съобразите с новите правителствени разпоредби и да облекчите несигурността на пътуващите, ще трябва да адаптирате начина, по който управлявате хотела и ежедневните си операции. Ето няколко неща, които трябва да имате предвид, когато става въпрос за засилване на безопасността и сигурността в рамките на вашето място за настаняване.

  • Пристигане и регистрация. Защитата срещу разпространението на микроби и вируси трябва да започне от момента, в който гостите ви пристигнат. Помислете да преминете към автоматични врати, инвестирайте в защитно оборудване за целия си персонал на рецепция и тествайте температурата на пристигащите. Поставете диспенсъри с дезинфектант във всички общи части и увеличете честотата на почистване. Ако имате възможност преминете към безконтактна регистрация и мобилни ключове за стаи. Сега е най-подходящият момент хотелите да започнат дигитализация и цифровизация.
  • Дълбоко почистване. Излишно е да казваме, че почистването и дезинфекцията на общите части, както и на стаите ще трябва да бъдат засилени. Гостите ще искат да са уверени, че отсядат в чисто и стерилно място.
  • Нови преживявания в ресторанта. Социалното дистанциране ще трябва да се спазва в зоните за хранене, както изискват нови мерки в хотелските ресторанти и барове. Персоналът, който сервира или обслужва храната, ще трябва да носи защитно облекло и да спазва строги протоколи за безопасност.
  • Басейни, спа и фитнес зали. Във фитнес залите и спа центровете трябва да се дезинфекцира старателно оборудването след всяка употреба. На басейна и плажа шезлонгите трябва да бъдат раздалечени допълнително, а служителите, предлагащи обслужване на басейна, трябва да осъществяват възможно най-малко контакт.

Източник: Hospitalitynet

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.