fbpx

Близък поглед как Hilton Hotels прилагат новите стандарти по почистване и дезинфекция

Туристическите компании бързо се адаптират да посрещнат опасенията за здравето на фона на пандемията на коронавирус. Дори платформите за наемане на ваканция насърчават подобрени протоколи за почистване, включително буферни периоди между престоите. Не е изненада и че хотелите също въведоха нови, много подробни стандарти и протоколи за борба с разпространението на вируса. В крайна сметка хотелските стаи посрещат безброй гости и имат десетки точки за допир, от мивки до превключватели, от дистанционни за телевизори и климатици до дръжки на врати, които могат да действат като разпространители на болестта.

Докато сега всички основни хотелски вериги изискват от гостите да носят маски за лице, процедурите за почистване варират от марка до марка. Сред първите хотели, които очертаха новите си стандарти, беше Hilton, който си партнира с RB – производителя на Lysol и екипа за превенция и контрол на инфекциите в клиниката Mayo, който стартира инициативата Hilton CleanStay.

Когато стартира за първи път, говорител на Хилтън каза пред сайта TPG, че програмата е била предназначена да се основава на „вече високите стандарти на хотелско домакинство и хигиена на веригата, с повишен акцент върху чистотата, която ще бъде видима за гостите през целия им престой – в стаите, ресторанти , фитнес зали и в други обществени пространства.“

Професионалистите от сайта TPG посетиха лично хотел Hilton Boston Logan Airport, за да видят как са приложени на практика всички тези стандарти и протоколи.

Check-in

Веднага след влизането в хотела гостите са посрещани с табели, напомнящи, че са необходими маски за лице. Както при останалите табели в хотела, има QR код, който гостите могат да сканират, за да научат повече за програмата CleanStay.

Зоната на рецепцията съдържа сходна информация. На пода има маркировка, напомнящи на гостите да поддържат дистанция, както и още един знак за носене на маски.

Членовете на Hilton Honors, които резервират директно, могат да пропуснат рецепция и да получат цифров ключ за стаята чрез мобилното приложение на Hilton. За разлика от Hyatt, Marriott и IHG, гостите на Hilton не трябва да ходят до рецепция, за да проверят номерата по резервацията.

Общи части

В целия хотел има табели, напомнящи на гостите да носят маските си и да практикуват социално дистанциране. Освен това Hilton увеличи честотата на почистване на общите площи. За разлика от преди, когато тези райони на хотела се почистваха предимно през нощта, персоналът на хотелско домакинство е много по-видим сега през деня.

Зоните с висок трафик като асансьорите имат станции за дезинфекция и почистващи кърпички. Освен това има табели в асансьорите, напомнящи на гостите за социално дистанциране и добри хигиенни практики.

И фитнес центърът, и басейнът са отворени и работещи. Те обаче се почистват по-често и капацитетът понякога може да бъде ограничен.

Максимум осем души могат да бъдат в зоната на басейна по едно и също време.

Ресторанти

В това място за настаняване храната е достъпна само за поръчка и консумация навън или „на крак“. Седящите места в ресторантите и рум сервиза не са налични.

Хотелски стаи

Както се очаква, най-забележимите промени са в стаите. Всяка стая е старателно почистена и дезинфекцирана между престоите. Персоналът не влиза да чисти помещенията по време на престоя на гостите, освен ако не е специално поискано. Удобства като свежи кърпи и допълнителни тоалетни принадлежности се предлагат при поискване и се доставят в предпазна опаковка.

Подобреният процес на почистване на стаите за гости включва дълбоко почистване на 10 зони, които са най-често докосвани. Дълбокото почистване е двуетапен процес. Всичко се пръска с дезинфектант и бърше с дезинфектиращи кърпички Lysol, които са одобрени от EPA за унищожаване на новия коронавирус, SARS-CoV-2.

От стаите са премахнати химикалки, хартия, списания и папки за гости, които лесно биха могли да пренасят микроби. След цялостното почистване на стаята, вратата се затваря с печат, показващ, че до нея не е имало достъп след последното дълбоко почистване.

Източник: TPG

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.