fbpx

Бъдещият престой в хотел: закуска в пакети, без минибар

Промените в хотелите вече са необратими и се намират все повече нови начини да функционират при все по-строги мерки за социално дистанциране и безопастност. Вече има признаци показващи тенденциите в обслужването за в бъдеще.

Предполага се, че както на круизните кораби, така и в хотелиерството, бюфетите ще престанат да съществуват. Като приоритет се показва условието, че хората няма да могат да се струпват един върху друг и да се връщат за допълнително и ще се предотврати постоянното натрупване на хора. Оливерниците няма да се споделят от маса на маса и повечето храна ще се предлага на готови пакети.

В новия хотел Madrid Marriott Auditorium се въвежда нова практика, в която гостите ще се нареждат на опашки по определени места, за да изчакат да им бъде сервирана закуската. Гостите ще последват определен маршрут, за да се върнат на трапезите си, а готвачите ще носят маски и ще сервират храната в готови опаковани порции. Inews съобщиха, че Intercontinental, който има 6000 обекта по целия свят, е заменил бюфета с ала карт сервиз и ще сервира предварително закупени закуски.

Manser Practice, американското архитектурно студио и дизайнер на хотели Hilton, описаха в dezeen.com как хотелите могат да бъдат модифицирани за пост-пандемичен свят. Взаимодействието между персонала и гостите ще бъде сведено до минимум например с въвеждането на еднопосочно двежение по коридорите на съораженията, за да се гарантира, че хората са разделени. Рецепционистите ще бъдат заменени от компютри, които ще извършват проверка на температурата на гостите и ще предоставят аксесоари, като например четки за зъби, в запечатани торби, маски и други. Ключовете и лампите ще бъдат заменени от приложения за смартфони. Стаите ще станат много по-изолирани – вратите ще бъдат без допир, като в стените се добавят люкове, които да предоставят обслужване по стаите, след като хората все повече избягват да се хранят с други гости. В дългосрочен план стаите ще станат по-големи, а фитнес зали и конферентни помещения ще престанат да се изграждат в нови хотели.

В момента The Venetian в Лас Вегас следи стриктно дали гостите му да не са повече от четирима наведнъж използващи асансьора, но хотелът „Хамилтън“ във Вашингтон, допуска не повече от двама. Във връзка с тези практики навлизат и асансьорите Paternoster – хората пътуват в отворени купета, които се движат бавно в контур (подобно на въртящи се врати) – биха могли да се върнат, така че никой не трябва да докосва бутони или да споделя пространство с непознати.

Four Seasons в Ню Йорк, който остава отворен за настаняване на медицински персонал, NBC News съобщава, че минибарите са премахнати, както и излишните хангари и спално бельо. Във всяка стая възглавниците бяха ограничени до четири, вместо шест. В по-висок клас хотели, CNN съобщи, че в близко бъдеще няма да има спа пътувания, пиколи или паркиране от персонала

В „Four Seasons“ когато гостите пристигнат им се раздават три торби: една за замърсени кърпи, една за замърсено спално бельо и една за боклук. Когато гостите се нуждаят от почистване на нещата, те поставят торбите близо до входа на стаите и се свързват с домакинството, за да ги вземат. Никой не влиза в стаите, за да ги почисти, докато гостите не си тръгнат. Стаите остават празни един цял ден, преди новите гости да могат да влязат. Manser Practice предсказва оттегляне на дял от клиентите от Airbnb, тъй като много хора вече предпочитат големи вериги с репутация и гаранция за чистота. Също така Hilton изследва използването на електростатични пулверизатори, които пръскат дезинфектант в широки пространства и UV светлина за саниране на повърхности.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.