fbpx

Голямото почистване: силата да рекламираш стандартите за общественото здраве в хотелите

Предстои светло и лъскаво бъдеще за хотелиерската индустрия. Бъдеще, в което всичко е полирано и дезинфекцирано до „стерилен блясък“. Бъдеще, породено от липсата на широка 24-каратова усмивка, с която персоналът в хотелите посреща гостите си. Именно това е и причинатата  безконтактната форма на комуникация да се заеме със задачата да накара гостите на хотелите да се почувстват специални, въпреки маските и социалното дистанциране.

Факт е, че забавлението през 2020г. придобива изцяло ново измерение, тъй като приоритет на ваканционните дестинации става разбиването на всякакъв вид страхове и тревоги свързани със здравето и хигиената. Тази статия ще ви запознае в повече детайли как да напреднете в това отношение.

Пълна сигурност за гостите на хотела

Законите, разпоредбите и желанието за самосъхранение налагат гостите да носят маски за лице и да използват гел за дезинфекция по време на пандемията. Докато това продължава да бъде факт, хотелите ще бъдат принудени да намерят нови начини, с които да впечатляват посетителите си. Излагането на чек-листи и сертификати за почистване на достъпни и видими за потенциалните гости на хотела места, придава усещането, че стандартите за чистота се поддържат на високо ниво. Също така, партньорствата с лидерите в бранша, приложените технологични решения и различните иновации служат като доказателство, че хотелът ви полага допълнителни грижи за благосъстоянието на гостите си.

Уверете се, че местния район е чист

Ако се налага да вземете участие в дейностите, касаещи местната общност, за да гарантирате, че районът е чист и безопасен – направете го. Подавайки ръка там, където е необходимо, в подкрепа на съседите и околната среда, допринася към имиджа на компанията и към това как тя ще бъде възприета от останалите. Също така, по този начин запазвате сигурността както на гостите, така и на персонала. В много от случаите, подобни грижи изискват в пъти по-малко усилия, отколкото изглежда първоначално. В крайна сметка няма как изцяло да контролирате околните, но изграждането на отношения, основани на добрата воля, показва, че oценявате другите и улеснява получаването на доверието им. Хубаво е да споделяте подобен тип дейности през онлайн платформите, за да покажете, че допринасяте за здравето на общността.

Погрижете се за персонала на хотела

Не всичко опира до ръкавици и дезинфектанти. Уверете се, че персоналът е достатъчно запознат с наложените хигиенни мерки и стандарти на обслужване. Бъдещето на хотелиерството, също така,  зависи и от устойчивия начин на мислене. В това число спада и позитивният подход, който би могъл и трябва да бъде подсилен от бизнес ценностите на компанията. Дори и най-самодисциплинираният персонал се нуждае от допълнително насърчение, което следва да даде положителен резултат. Вътрешната комуникация допринася за поддържане на общуването на ниво, където грижата един за друг, както и вземането под внимание на всеки един потенциален застрашаващ здравето риск, са от изключително значение.

Нужен е план в отговор на COVID-19

Още преди  да пристигнат гостите е добре да бъдат изяснени всички подробности по отношение на предпазните мерки, свързани със здравето. Това може да бъде осъществено с помощта на ефективна комуникация през уебсайта на хотела или изготвяйки персонализирани съобщения чрез приложения, разработени за тази цел. Съществено важно  е да включите информация относно политиката за анулиране на резервации, в случай че това има вероятност да се наложи. Следващата стъпка, която би спомогнала за предотвратяването на потенциални проблеми, свързани със здравето, е използването на приложения, чрез които се получават  текущи съобщения от гостите в хотела. Важно е гостите да бъдат запознати с всички приложения, които хотелът предлага и използва, за да могат да се възползват максимално от тях преди, по време и след самия престой.

Изявете се публично

Никога досега не се е отдавало толкова голямо значение на това да направите усилията, които полагате за чистотата и здравеопазването, публично известни. Представете сертификатите за чистота, които притежавате, най-вече онлайн. Запознаването на бъдещите ви гости със степента на чистота в хотела, гарантира успешното извършване на резервацията. Постоянната и ясна индикация за нивото на чистота и грижа, която полагате за гостите, последвано от положителни отзиви, ще ви даде предимство пред конкуренцията. Имайки това предвид, също толкова добра идея е да изведете отговорниците за тази дейност на преден план, правейки ги публично достъпни онлайн.

Сега е идеалният момент да се фокусирате върху общественото здраве и чистота, правейки ги център на вниманието. Това спомага за изграждането на доверие сред клиентите и за надвишаването на техните очаквания. Доволните клиенти гарантират повторно завръщане и успеха на компанията в дългосрочен план. При всички положения, ефективната комуникация е ключова в процеса на изграждане на доверие, предоставяйки обстановка „без вируси“.

Платформата ,,TrustYou“

TrustYou е най-голямата платформа за отзиви, която позволява на хотелиерите да вземат решения, да стимулират по-голям брой резервации и да подобрят услугите, които предлагат. По време на всяка фаза от престоя на гостите, управниците могат изцяло да се възползват от обратната връзка на почиващите и съответно да се фокусират върху слабите си места, които налагат подобрения. Доказано е, че отзивите от гости влияят с 95% върху решението дали да бъде направена резервация или не. В този ред на мисли, платформата включва стотици милиони хотелски рецензии, анкети и публикации от социалните мрежи на повече от 500 000 хотела по целия свят. Към тази статистика спадат и отзивите публикувани в туристически сайтове като Гугъл и Каяк.

Източник: www.trustyou.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.