fbpx

GlobatData:Хотелите трябва да дават приоритет на програмите за лоялност по време на COVID-19

Основните играчи в хотелската индустрия използват програми за лоялност, за да създадат стойност за своята клиентска база и да увеличат търсенето по време и след пандемията на коронавирус (COVID-19).

Ралф Холистър, анализатор, пътувания и туризъм в GlobalData, изрази своето мнение:

 „Вместо да рекламирате бъдещи цени на стаите с намалени стойности, предлагането на бонуси чрез схеми за лоялност означава, че хотелите могат да защитят своите ценови и маржови стратегии. Предоставянето на добавена стойност вместо намаления на цените, като например предлагане на награди, както направи Хилтън, или следване на ръководството на IHG и понижаване на изискванията за влизане в следващото ниво лоялност, трябва да доведе до повече лоялност и ангажираност на клиентите.“

Някои компании като Kempinski Hotels предоставят бонус нощувки на лоялни клиенти, ако престоят им е прекъснат от COVID-19.

 „Постоянните гости са в основата на клиентската база на всяка голяма хотелска компания. Затова хотелите ще искат бързо връщане към нормалността, за да приветстват обратно тази лоялна и печеливша част от своята клиентска база. „

„Докато никой не може да предвиди кога това може да е, компаниите трябва да продължат да подобряват и развиват своите схеми за лоялност по време на пандемията, за да поддържат ангажираност и лоялност на клиентите.“

Източник: Hotel Online

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.