Основните играчи в хотелската индустрия използват програми за лоялност, за да създадат стойност за своята клиентска база и да увеличат търсенето по време и след пандемията на коронавирус (COVID-19).
Ралф Холистър, анализатор, пътувания и туризъм в GlobalData, изрази своето мнение:
„Вместо да рекламирате бъдещи цени на стаите с намалени стойности, предлагането на бонуси чрез схеми за лоялност означава, че хотелите могат да защитят своите ценови и маржови стратегии. Предоставянето на добавена стойност вместо намаления на цените, като например предлагане на награди, както направи Хилтън, или следване на ръководството на IHG и понижаване на изискванията за влизане в следващото ниво лоялност, трябва да доведе до повече лоялност и ангажираност на клиентите.”
Някои компании като Kempinski Hotels предоставят бонус нощувки на лоялни клиенти, ако престоят им е прекъснат от COVID-19.
„Постоянните гости са в основата на клиентската база на всяка голяма хотелска компания. Затова хотелите ще искат бързо връщане към нормалността, за да приветстват обратно тази лоялна и печеливша част от своята клиентска база. “
„Докато никой не може да предвиди кога това може да е, компаниите трябва да продължат да подобряват и развиват своите схеми за лоялност по време на пандемията, за да поддържат ангажираност и лоялност на клиентите.“
Източник: Hotel Online