Методите за връзките с обществеността, които бяха ефективни миналата година или дори в началото на тази година, е много вероятно да не бъдат практични в днешния ден. Приемането на сегашната ситуацията е от съществено значение, но следващата стъпка е преоценката на PR постиженията и да разберем как точно те могат да бъдат максимизирани, дори на фона на текущите събития.
Съвременният медиен пейзаж и променящият се свят поставят бизнеса в затруднено положение. Все пак добрата новина е, че прилагането на ценни методи за връзки с обществеността в момента може да помогне за увеличаване на доверието и информираността на бранда, дори и при целия този хаос по света. Сега повече от всякога хотелската индустрия се нуждае от ефективна стратегическа комуникация, за да може да отстъпи от пандемията и икономическия спад. Ефективните връзки с обществеността имат сила да трансформират бизнес, дори и през тези опитни времена. Ето няколко основни съвета за трансформиране на вашата PR програма:
Създайте подходящо съдържание
Всеки бизнес може да създава съдържание. Съдържанието, което е целенасочено, с конкретна целева аудитория, е това, което се откроява сред целия шум. Тези видове снимки, видеоклипове и блогове са това, с което потребителите искат да се ангажират и видят. Върнете се към основите за връзки с обществеността. Съсредоточете се върху разказа на истински и вълнуващи истории и имайте ясен призив за действие към публиката. Хотелите трябв да се съсредоточат върху протоколите и политиките за здраве и безопасност, отстъпки за стаи пакетни оферти, заедно с положителни отзиви от гости за максимална ангажираност.
Споделяне във всички социални канали
Споделянето на цялото съдържание в различните социални канали е толкова проста стъпка, която дори понякога опитните специалисти по връзки с обществеността игнорират. Споделянето е бърз и лесен начин за използване на съдържанието и превръщането му в нещо още по-ценно.
Разработете стратегически кризисен план
Изглежда, че кризите се случват често във всяка индустрия. За тези, които работят в хотели, е особено важно да разработят стратегически план за настъпване на криза. Когато хората резервират престоя си, те искат да се чувстват сякаш са във втория си дом. Така че, ако и когато възникнат кризисни моменти, хотелите трябва да бъдат добре подготвени за посрещане на предизвикателството. Когато създавате тези видове планове, не забравяйте да поддържате съобщенията ясни и последователни. Вземете етични решения, които съответстват на основните ценности на хотелите. Най-вече не мълчете. Твърде много компании и хотели стават жертва на тази често срещана грешка, тъй като смятат, че мълчанието по даден проблем е най-добрата практика.
Приемете силата на данните
В тази дигитална епоха е от съществено значение да се разбере силата, която притежава събирането на данни и че данните могат да се използват и като PR стратегия. От следене на посещенията на сайтовете до установяването откъде точно идват посетителите и степента на успеваемост на профилите в социалните медии, анализа на данни е отличен инструмент. По този начин хотелите могат да насочат към правилната аудитория и да бъдат сигурни, че техните маркетингови стратегии и послания са насочени към правилните хора.