fbpx

Важността на връзките с обществеността (PR) в хотелската индустрия

Методите за връзките с обществеността, които бяха ефективни миналата година или дори в началото на тази година, е много вероятно да не бъдат практични в днешния ден. Приемането на сегашната ситуацията е от съществено значение, но следващата стъпка е преоценката на PR постиженията и да разберем как точно те могат да бъдат максимизирани, дори на фона на текущите събития.

Съвременният медиен пейзаж и променящият се свят поставят бизнеса в затруднено положение. Все пак добрата новина е, че прилагането на ценни методи за връзки с обществеността в момента може да помогне за увеличаване на доверието и информираността на бранда, дори и при целия този хаос по света. Сега повече от всякога хотелската индустрия се нуждае от ефективна стратегическа комуникация, за да може да отстъпи от пандемията и икономическия спад. Ефективните връзки с обществеността имат сила да трансформират бизнес, дори и през тези опитни времена. Ето няколко основни съвета за трансформиране на вашата PR програма:

Създайте подходящо съдържание

Всеки бизнес може да създава съдържание. Съдържанието, което е целенасочено, с конкретна целева аудитория, е това, което се откроява сред целия шум. Тези видове снимки, видеоклипове и блогове са това, с което потребителите искат да се ангажират и видят. Върнете се към основите за връзки с обществеността. Съсредоточете се върху разказа на истински и вълнуващи истории и имайте ясен призив за действие към публиката. Хотелите трябв да се съсредоточат върху протоколите и политиките за здраве и безопасност, отстъпки за стаи пакетни оферти, заедно с положителни отзиви от гости за максимална ангажираност.

Споделяне във всички социални канали

Споделянето на цялото съдържание в различните социални канали е толкова проста стъпка, която дори понякога опитните специалисти по връзки с обществеността игнорират. Споделянето е бърз и лесен начин за използване на съдържанието и превръщането му в нещо още по-ценно.

Разработете стратегически кризисен план

Изглежда, че кризите се случват често във всяка индустрия. За тези, които работят в хотели, е особено важно да разработят стратегически план за настъпване на криза. Когато хората резервират престоя си, те искат да се чувстват сякаш са във втория си дом. Така че, ако и когато възникнат кризисни моменти, хотелите трябва да бъдат добре подготвени за посрещане на предизвикателството. Когато създавате тези видове планове, не забравяйте да поддържате съобщенията ясни и последователни. Вземете етични решения, които съответстват на основните ценности на хотелите. Най-вече не мълчете. Твърде много компании и хотели стават жертва на тази често срещана грешка, тъй като смятат, че мълчанието по даден проблем е най-добрата практика.

Приемете силата на данните

В тази дигитална епоха е от съществено значение да се разбере силата, която притежава събирането на данни и че данните могат да се използват и като PR стратегия. От следене на посещенията на сайтовете до установяването откъде точно идват посетителите и степента на успеваемост на профилите в социалните медии, анализа на данни е отличен инструмент. По този начин хотелите могат да насочат към правилната аудитория и да бъдат сигурни, че техните маркетингови стратегии и послания са насочени към правилните хора.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.