fbpx

Tripadvisor с нова абонаментна услуга за хотели за подобряване на онлайн репутацията

Някои хотелиери може да приветстват възможността да работят с Tripadvisor за подобряване на тяхното класиране, но Tripadvisor ще бъде изправен пред предизвикателство да покаже, че неговата услуга за управление на репутацията ще обърне също толкова внимание и на отзивите в Google и Facebook.

 – Денис Шаал

Tripadvisor заяви, че ще пусне нови функции за хотели и ресторанти, базирани на абонамент за управление на репутацията на бизнеса, разширявайки абонаментните услуги, които отдавна предлага, за да позволи на хотелиерите да продават по-ефективно.

Услугата за бизнес интелигентност се нарича Spotlight и ще дебютира в партньорство с OTA Insight, която вече предлага такива услуги.

Spotlight е насочена към възможността на хотелите да сравняват цените с тези на конкурентите за различните типове стаи и да ги коригират за максимален ефект.  Служителите на Tripadvisor заявиха, че услугата също така ще позволи на хотелиерите да идентифицират проблемите с ценовия паритет и да сравняват публичните и членови цени.

Планът е двете компании да работят заедно за по-нататъшно развитие на услугата, но засега Spotlight е основно различно брандиране на съществуващи продукти на OTA Insight.

УПРАВЛЕНИЕ НА РЕПУТАЦИЯТА НА TRIPADVISOR, GOOGLE И FACEBOOK

Reputation Pro е името на новата услуга за управление на репутация, базирана на абонамент, която Tripadvisor ще предлага на хотели и ресторанти.  Въпреки че Reputation Pro би позволил на потребителите да подобрят класацията си в Tripadvisor и също така да анализират отзиви на Google и Facebook, изглежда, че акцентът при пускането е върху отзивите на Tripadvisor.

Това е първият път, когато хотелите и ресторантите могат да работят директно с Tripadvisor, за да подобрят различните си класации и резултати. Целта на услугата е да даде възможност на бизнес клиентите да ускорят събирането на отзиви на Tripadvisor, да осигури централизирани начини за компаниите да отговорят на отзивите на Tripadvisor, Google и Facebook и да предложи услуги за проучване за по-добро измерване на настроенията на потребителите.

Tripadvisor’s Reputation Pro ще се конкурира с компании като Reputation Management, Revinate, TrustYou и Medallia.

АБОНАМЕНТНИ УСЛУГИ

В Skift’s Megatrends 2020 беше заявено, че абонаментните услуги ще бъдат едно от следващите големи неща в туристическата индустрия. Наистина се набляга все повече на абонаментите, като много от тях се предлагат на потребителите.

Например eDreams Odigeo има абонаментна услуга за отстъпки за полети и хотели;  Inspirato има програма за членство в луксозни ваканционни домове, а Tripadvisor има нов абонаментен план за застраховка за пътуване.

Но Spotlight и Reputation Pro са абонаментни услуги от бизнес страната на нещата. Понастоящем абонаментите допринасят само за малка част от приходите на Tripadvisor, въпреки че компанията вижда огромна възможност.

Позовавайки се на данни от Statista и HospitalityNet, Tripadvisor фиксира софтуерния пазар за хотелиерската индустрия на около 6 милиарда долара годишно. Според тази оценка това би било около 20 процента от IT бюджетите на хотелиерството.

Ходът за разширяване на абонаментния бизнес идва след като Tripadvisor трябваше да се преструктурира преди няколко месеца поради избухването на коронавируса. В един от тези ходове Tripadvisor комбинира своите екипи отговорни за B2B услугите за хотели и ресторанти.

 Точния момент

Сега ли е подходящият момент за стартиране на нови услуги за хотелиери и ресторанти, обвързани с пари?

Каника Сони, главен търговски директор на Tripadvisor, каза, че услугата ще помогне на хотелиерите да станат по-ефективни.  И двата продукта се предлагат в безплатни 30-дневни пробни версии и ще имат месечни абонаментни планове по желание.

Целта е да се помогне на хотелите да решат по-голяма част от проблемите си, каза Мартин Вердон-Роу, генерален мениджър на Tripadvisor Hospitality Solutions, добавяйки, че компанията се надява да обедини своите различни абонаментни услуги в пакети на намалени цени.

Tripadvisor се придвижва по-напред към B2B услуги за хотелиерството, тъй като Booking.com и Expedia Group предприемат различни действия, за да направят същото. 

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.