Може би част от вас са запознати с проекта, разработен от българите Валентин Годжонов и Тодор Арабаджиев и двамата завършили хотелски мениджмънт в Лондон, които съумяха да създадат и пуснат в употреба дигитален хотелски рецепционист- Ева.
Прилагаме кратко описание на Ева от официалната страница на проекта https://digieva.net/ :
“Eва е перфектният рецепционист, който съчетава най-новите иновации в хотелската технология с изключително обслужване на гостите. Тя е интегрирана с вашия уебсайт и улеснява вашите гости да управляват и навигират в собствения си хотелски опит от началото до края. Eва също може да бъде интегриран с WiFi мрежата на вашия хотел и таблетите в стаята. Eва ви помага да изградите и поддържате перфектни отношения с вашите гости и ще ви помогне да увеличите приходите си.”
Какво всъщност може да прави Ева?
Дигиталната рецепционистка може да бъде обучена за няколко дни – съобразно вида и политиката на хотела. Освен, че приема резервции и изпраща потвърждения, Ева предлага онлайн настаняване и онлайн заплащане на престоя, приема румсървис и различен тип запитвания от гостите на хотела. Приема резервации за ресторант и СПА услуги, предлага различни промоционални услуги. И не на последно място, Ева работи с туроператори, корпоративни клиенти и редовни ВИП гости на хотела. Също така може да оперира на няколко езика.
Ева може да бъде интрегрирана в множество хотелски софтуери, сред които са и популярните в България Clock и Оpera.
Четири са българските хотели, които въведоха използването на Ева. Един от тях е петзвездния “Дръстър”, който се намира на брега на река Дунав в областния град Силистра. Можете да се убедите на какво е способна дигиталната рецепционистка на сайта на хотела: https://www.hoteldrustar.com/