Страхотният уеб дизайн и безпроблемното изживяване при резервиране на място за настаняване, могат да направят много за печалбата на всеки хотелски бизнес. Данните показват, че дори и малки промени, като актуализации или нова цветова схема, могат да доведат до увеличаване на приходите с два процента.
Дизайнът обаче е толкова добър, доколкотоо уебсайтът на хотела преобразува ежедневните посещения в гости, които си правят резервация и плащат. Нашият списък с най-добрите дизайни хотелски уеб сайтовет отчита не само външния вид на началната страница, но и навигационни елементи, скорост на натоварване и други функционални характеристики, които могат значително да повлияят на потребителското изживяване. Хубаво е да имате красиво заснет видеоклип на мястото за настаняване, но само ако това не влияе на скоростта на зареждане на страницата – трябва да държите вниманието на зрителя достатъчно дълго, за да може да натисне бутона за възпроизвеждане.
Уебсайтове на хотелите, които ще ви представим попадат в правилната комбинация от форма и функция. Те трябва да са функционални и да работят на всички видове популярни мобилни устройства, удобни за търсачките (SEO) и да привличат посетителите на уебсайта във вашата резервационна система, за да завършат процеса на резервация.
One&Only Cape Town
The One & Only е зашеметяващо място за настаняване в Кейптаун, ЮАР, а сайтът върши чудесна работа за предаване на престижа, лукса и елегантността на този специален хотел. Това е прост дизайн, но визуално впечатляващ. Използваемостта също е налице: плаващ бутон „резервирай сега“ остава видим на всяка страница, докато прелиствате различните елементи на сайта.

Hotel Particulier
Hotel Particulier е скрит скъпоценен камък. Най-малкият хотел в Париж и уебсайтът кара посетителите му да се чувстват сякаш откриват нещо специално. Превъртане на текст и анимации наслагват зашеметяващи снимки. Нищо не изглежда неподходящо или прекалено, докато навлизате по-дълбоко в сайта и хотелското изживяване.

Casa Angelina
Уеб страницата на Casa Angelina прилича повече на корица на списание, отколкото на сайт за хотелски резервации. Те имат всички елементи за насърчаване на резервацията: изявен призив за действие, красиви визуализации и “скролинг” меню. Но това, което показва Casa Angelina, е, че обикновеният дизайн на уебсайтове може да бъде изоставен в полза на „подвижен пъзел от парчета“, който работи еднакво добре както на компютър, така и на мобилни устройства.

The Maritime Hotel
Началната страница на The Maritime Hotel е точно тази (на снимката по-долу): една страница. Няма превъртане и отвличане на вниманието от уютната сцена на лобито на хотел Maritime. Виден бутон за резервиране на стая привлича погледа нагоре. Кликайки в менюто подробни описания придружават галериите за всеки тип стая.

Samsara Ubud
Samsara Ubud се фокусира върху предоставянето на висок клас уединение сред красивата природа на Бали и никъде това не е по-очевидно, отколкото в дизайна на уебсайта му. Сайтът на Samsara Ubud променя иконата на курсора в минималистичен кръг, насърчавайки изследването на изумителното видео съдържание на сайта, заснето от дрон.
