fbpx

Melia Hotels с предизвикателство към студенти от цял свят за създадаване на Tik Tok стратегия


Ново поколение дигитални потребители (digital native users) вече са социално активни в онлайн средата и задават темпото на новите тенденции. Поколение Y или както е по-известно Милениум, отстъпи място на поколение Z, нова публика, която Meliá Hotels International цели да привлече, за да помогне за изграждането на разпознаваемост и известност на марката.

Хотелската компания е пазарен лидер в областта на социалната комуникация в испанската туристическа индустрия в продължение на много години и сега насрочи предстоящия си дебют в Tik Tok, приложение и социална медия, което е изключително успешно и популярно сред по-младите потребители. Този ход ще направи компанията пионер в международната туристическа индустрия със стратегическо присъствие в този нов канал.

Melia Hotels също има за цел да включи самите потребители в разработването на новата си социална стратегия, за да се гарантира, че тя съответства на мотивациите и очакванията на тази нова аудитория. Благодарение на сътрудничеството си със Студентската лига на UNWTO, хотелската компания обяви предизвикателството на големия финал за студенти от университети по туризъм и хотелиерство от Индонезия, Виетнам, Швейцария и Мексико, за да подпомогнат създаването на стратегия и профил на веригата в Tik Tok.

Екипите във всеки от тези университети трябва да отговорят на предизвикателството на Meliá, което включва създаване на стратегия на Tik Tok за повишаване на разпознаваемостта на марката сред хората, за които се твърди, че са част от „Generation Z“ (Поколение Z- всички родени между 1996 и 2009). Всяко предложение ще се оценява въз основа на неговата иновативност, оригиналност, лекота на изпълнение или принос към целите, наред с други фактори. Печелившият екип ще бъде поканен да разработи пилотен проект за своята стратегия в един от хотелите на компанията в Майорка.

Тази „лаборатория за идеи“ е допълнителен тласък към дигиталната трансформация на Melia. „Тенденциите непрекъснато се появяват в социалните медии и това означава, че трябва да сме в постоянен процес на преоткриване на себе си. Ето защо вярваме, че привличането на новите поколения в нашия творчески процес е от съществено значение, за да гарантираме, че предлагаме съдържание, подходящо за аудиторията чрез подходящите канали“, обяснява Сантяго Гарсия Солимей, ръководител на социалните медии в Meliá Hotels International.

Tik Tok е основана в Китай като платформа за създаване и споделяне на кратки видеоклипове. Почти 70% от неговите потребители са млади хора на възраст между 15 и 22 години, а популярността му нарасна значително през последната година и вече има повече от 800 милиона потребители. „За нас – според Сантяго Гарсия Солимей – тази нова платформа несъмнено е възможност да се свържем със следващото поколение пътешественици.“

От своя страна Световната лига на студентите по туризъм на UNWTO (UNWTO World Tourism Students League) е най-голямата и най-важна колекция от таланти по туризъм и гостоприемство, дом на едни от най-добрите умове на бъдещето и източник на иновативни решения. Лигата работи съвместно с иновативни и ангажирани компании за включване и овластяване на най-талантливите младежи в бранша.

Източник: www.hospitalitynet.org

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.