fbpx

Инфлуенсърите като незаменима част от възстановяването на туризма

Mладите и независими пътешественици са от съществено значение за възстановяването на туристическия сектор, тъй като се считат за едни сред първите туристи, които ще предприемат международни пътешествия. Въпреки това, според проучване, проведено от GlobalData– водеща компания за обработка на данни и анализи, 35% от поколението Z и 48% от поколението Y все още са изключително загрижени покрай COVID-19*.

Мнението, което туристическите инфлуенсъри изказват относно техните преживявания, е много полезно за маркетинга на дестинациите. Това ги прави незаменим за възстановяването на индустрията фактор, ако е правилно оползотворен.

Джоана Бонхил-Смит- анализатор в GlobalData- изяви отношение, коментирайки, че потребителските навици са се променили покрай пандемията и съответно присъствието в социалните медии повиши важността си. Тя съветва, организациите за управление на дестинации (DMO) да взаимодействат с инфлуенсърите и да работят заедно в различни платформи, за да ускорят възстановяването. Довод за това е, че личните възприятия на инфлуенсърите са по-обективни, от колкото манипулирана реклама или кампания на дестинация.

Според информационното табло на компанията, VisitGreece и FailteIreland са на първо място в класацията. И двете организации в миналото са използвали влияещи маркетингови кампании, за да завладеят интереса на пътуващите.

Бонхил-Смит допълни, че „DMO трябва да усетят силата на инфлуенсърите, за да промотират нови дейности, преживявания или дори да ги използват като движеща сила на пазара“.

Twitter и Youtube са сред най-използваните платформи за туристически кампании по време на пандемията, но потенциала на платформи като Tik-Tok също не може да бъде пренебрегнат. Някой от кампаниите на DMO, като например #DreamNowVisitLater (VisitNorway) стана доста популярна в Tik-Tok и е вероятно да се отрази върху възприятията на младото поколение за дестинацията.

Бонхил-Смит също така добави: „Трафикът в социалните медии се е увеличил драстично, тъй като потребителите са използвали това като начин за избягване на строгите ограничителни мерки. Някои промени вероятно ще са дълготрайни, тъй като хората ще бъдат по-зависими от това, за да облекчат тревогите и инфлуенсърите трябва да бъдат ключово съобразени в стратегиите за възстановяване на пътуването.

*Проучването е проведено между 25-ти и 31-ви май.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.