fbpx

Експерти:Избягвайте промоционални съобщения в социалните мрежи сега, бъдете полезни

Понастоящем хотелите трябва да поддържат комуникацията си в социалните медии, като предлагат полезни решения и съвети, а не промоционални съобщения, заяви експертът по социалните медии Уил Франсис, говорейки по време на виртуалния уеб семинар на The Caterer.

Франсис предложи на бизнеса да комуникира и обсъжда какво прави, за да подкрепи например своя персонал и общността и да помогне за облекчаване на страха и тревогата на хората, с леко и позитивно съдържание. Той даде примера на Lego, които ежедневно задават на своите последователи „предизвикателства“ чрез социалните мрежи.

„В момента всички имаме нужда от лекота, позитивизъм и нашите образователни и развлекателни нужди са готови да бъдат запълнени“, каза той. „Сега не е време за промоционални съобщения.“

Уебинарът демонстрира как Франсис привлича вниманието на присъстващите чрез теми, включително рекламата в социалните медии и нуждата да бъде изведена на следващото ниво, влиянието на инфлуенсърите и тенденциите в социалните медии, докато Шахла Асиф от дигиталната и брандинг агенция Creative Unblock представи как да се комуникира с клиенти по време на криза. Тя се съгласи с Франсис, че сега е моментът да се създава качествено съдържание и да предлагате решения на настоящата ситуация, като добави, че бизнеса трябва да се „настрои да стане лидер в туристическата индустрия и по този начин да подобрите опита на клиентите си“.

Редакторът на The Caterer Крис Гам добави: „Засега пътуващите могат да се ангажират с вашия бранд единстветно онлайн, затова е много важно да останете видими чрез социалните медии, където можете да предлагате подкрепа и взаимодействие на настоящи и бъдещи гости. „

The Caterer

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.