Понастоящем хотелите трябва да поддържат комуникацията си в социалните медии, като предлагат полезни решения и съвети, а не промоционални съобщения, заяви експертът по социалните медии Уил Франсис, говорейки по време на виртуалния уеб семинар на The Caterer.
Франсис предложи на бизнеса да комуникира и обсъжда какво прави, за да подкрепи например своя персонал и общността и да помогне за облекчаване на страха и тревогата на хората, с леко и позитивно съдържание. Той даде примера на Lego, които ежедневно задават на своите последователи „предизвикателства“ чрез социалните мрежи.
„В момента всички имаме нужда от лекота, позитивизъм и нашите образователни и развлекателни нужди са готови да бъдат запълнени“, каза той. „Сега не е време за промоционални съобщения.“
Уебинарът демонстрира как Франсис привлича вниманието на присъстващите чрез теми, включително рекламата в социалните медии и нуждата да бъде изведена на следващото ниво, влиянието на инфлуенсърите и тенденциите в социалните медии, докато Шахла Асиф от дигиталната и брандинг агенция Creative Unblock представи как да се комуникира с клиенти по време на криза. Тя се съгласи с Франсис, че сега е моментът да се създава качествено съдържание и да предлагате решения на настоящата ситуация, като добави, че бизнеса трябва да се „настрои да стане лидер в туристическата индустрия и по този начин да подобрите опита на клиентите си“.
Редакторът на The Caterer Крис Гам добави: „Засега пътуващите могат да се ангажират с вашия бранд единстветно онлайн, затова е много важно да останете видими чрез социалните медии, където можете да предлагате подкрепа и взаимодействие на настоящи и бъдещи гости. “
The Caterer