fbpx

Думите и тяхната сила да убеждават в хотелиерския бизнес

Думите са мощен инструмент. Те привличат или отблъскват. Те отегчават или заинтригуват и предизвикват широк спектър от емоции. Думите могат да ви помогнат да продавате по-добре хотела си и да изпъкнете. Това е особено важно в бранш, в който твърде много уебсайтове на хотели все още са пълни с банални изрази.

Вижте това, например: „Искаме да се почувствате у дома си, далеч от дома.“

Сериозно? Тогава защо да резервирате хотел и да плащате за хотелска стая? Можете също така да останете там, където сте…

Добре, това може би прозвуча малко пресилено, но нека да обясня. Ние използваме „Чувствам се като у дома си“, за да изразим топло гостоприемство и това е нещо, което всеки би искал да изпита, или така си мислим. Проблемът е, че „едно отговаря на всички (или повечето)“ твърдение рядко работи.

Какво става, ако типичният ви гост иска да изпита нещо различно или не смята, че е толкова хубаво вкъщи и затова е щастлив да се измъкне, посещавайки вашия хотел?

 „Очаквайте с нетърпение нашето внимателно обслужване“

„Отпуснете се в нашия прекрасен СПА център“

“Насладете се на нашето изключително тристепенно меню. „

Какво чувствате, докато четете тези редове? Привлякоха ли вниманието ви? Любопитни ли сте? Или потискате прозявката си, защото сте виждали тези безумни и „вдъхновяващи“ описания отново и отново? Добре проектираният уебсайт и изображенията с високо качество са важни, но силата на думите ви ще убеди гостите да предприемат действия. Учени от цял ​​свят изучават влиянието на думите и езика от години.

Знаете ли, че думите могат дори да манипулират вашите вкусови рецептори? Експеримент в невронауката показа, че ако прочетете „домашно приготвено“ в менюто или „Насладете се на„ известния ябълков пай на баба Виктория “, това ще примами ума ви и ще промени вашия вкус.

Заинтригувани ли сте? Прочетете книгата на Кармен Саймън „Невъзможно да се игнорира“ и нейния новаторски подход за създаването на запомнящи се послания. Или погледнете някой от класиците: „Психологията на убеждаването“ на Робърт Чалдини все още е, тридесет и шест години след като излезе на пазара бестселър.

КАКВО казвате на уебсайта на хотела си и КАК го казвате е най-важното щом заговорим за онлайн присъствие.

Това може да доведе до всичко. Ако го направите добре, това ще ви помогне да привлечете посетителите на сайта и да ви свърже с идеалната целева група гости. Вашият хотел ще стане запомнящ се и ще оставите трайно впечатление. Потенциалните гости ще споделят своя онлайн опит с другите. Засаждате образа на специална хотелска марка в съзнанието на вашите гости. Така че, преди да напишете първото си изречение, уверете се, че знаете кои са вашите подходящи гости и какво искате да споделите с тях.

Източник: Ehotelier

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.