Best Western Hotels & Resorts (BWHR) беше първия хотелски бранд, който установи високо ниво на чистота с пускането на програмата I Care Clean през 2012 г. Програмата беше разработена чрез партньорство с иновационна и дизайнерска фирма IDEO и изискваше хотелите да се съсредоточат върху предмети и зони, които са докосвани от гостите най-често и въведоха стандарти като използване на ултравиолетови лампи за стерилизация.
Като отговор в борбата с пандемията COVID-19 Best Western Hotels незабавно внедри подобрени протоколи за почистване и стандарти за закуска. Осъзнавайки, че пътниците сега са по-загрижени от всякога за чистотата, BWHR стартира програмата We Care Clean, която осигурява още по-високо ниво и стандарти за почистване и безопасност. Въз основа на насоки, предоставени от Центровете за контрол и профилактика на заболяванията (CDC), Администрацията по безопасност и здраве при работа (OSHA) и Агенцията за опазване на околната среда (EPA), We Care Clean ще е новия инструмент на Best Western Hotels, с който гарантират безопасността на клиентите си. Програмата ще се актуализира редовно въз основа на най-новите стандарти и препоръки от правителства и световни организации.
Рецепция и лоби: Новите протоколи ще сведат до минимум контакта на гостите с персонала чрез усъвършенстван процес на регистрация и напускане, като например използването на платформата Mobile Concierge на Best Western. Ще бъдат приложени мерки за социално дистанциране, знаци и маркировка ще бъдат поставени в областта на рецепция. Призиви и стикери ще бъдат разлепени на видно място и всички брошури, списания и вестници ще бъдат премахнати. Диспенсъри и кърпички за дезинфекция ще бъдат достъпни навсякъде из хотела.
Хотелски стаи и хотелско домакинство: Ненужните вещи ще бъдат премахнати от стаите за гости, като декоративни възглавници, шалове за легло и рекламни материали. Ще бъде премахната операцията по ежедневно почистване на стаята, освен ако изрично не се изисква от гостите. Подобрените и задълбочени протоколи за почистване ще бъдат внедрени в стаите за гости. Хотелските стаи няма да бъдат използвани от 24 до 72 часа след напускане, по това време стаята, спалното бельо и всички допирни точки, например душ батерии и батерии на мивка, дръжки на вратите, ключове за осветление, климатични панели, часовници и закачалки ще бъдат почистени с дезинфектанти.
Закуска: Въпреки, че от Best Western признават важността на качествената закуска те дават приоритет на здравето и безопасността на гостите, като предлагат следните възможниости: 1.Закуска, която се провежда в съответствие с местните разпоредби, в ресторанти, които позволяват социална дистанция и избягват струпването на хора. 2. Продложението „Grab & Go“ ще бъде приложенo в повечето хотели, като на гостите ще се предоставят предварително опаковани опции за храни и напитки. 3. Хотелите могат да предоставят закуска тип а-ла карт, която е предварително сготвена, поставена в чиниите и само се сервира на гостите.
Общи части: Услугите, като фитнес центрове, басейни, детски площадки и клубове и конферентни зали ще бъдат почиствани при строго следени графици с дезинфектанти. Всяка вечер тези зони също ще бъдат дезинфекцирани с използването не само за препарати,а и ултравиолетови устройства. За гостите и служителите във всички общи части на хотелите, ще бъдат осигурени дезинфектант за ръце или кърпички.
Изисквания към персонала на хотела: Служителите на хотела ще следват строги указания, включително използване на лична защитна екипировка, строги протоколи за миене на ръцете, персонала от хотелско домакинство и перално помещение ще носят както ръкавици, така и маска. Работните места на служителите ще се почистват и дезинфекцират след всяка смяна.
„We Care Clean издига съществуващите ни практики и протоколи за почистване на ново ниво“, добавя Рон Пол, старши вицепрезидент и главен оперативен директор на BWHR. „Защитата на гостите и служителите е най-големият ни приоритет и днес това най-често се постига чрез огромен фокус върху практиките на почистване. Пътуващите могат да си почиват спокойно, знаейки, че We Care Clean е новият стандарт за чистота на хотела.”