fbpx

Best Western Hotels обявиха нови стандарти за почистване и програмата We Care Clean

Best Western Hotels & Resorts (BWHR) беше първия хотелски бранд, който установи високо ниво на чистота с пускането на програмата I Care Clean през 2012 г. Програмата беше разработена чрез партньорство с иновационна и дизайнерска фирма IDEO и изискваше хотелите да се съсредоточат върху предмети и зони, които са докосвани от гостите най-често и въведоха стандарти като използване на ултравиолетови лампи за стерилизация.

Като отговор в борбата с пандемията COVID-19 Best Western Hotels незабавно внедри подобрени протоколи за почистване и стандарти за закуска. Осъзнавайки, че пътниците сега са по-загрижени от всякога за чистотата, BWHR стартира програмата We Care Clean, която осигурява още по-високо ниво и стандарти за почистване и безопасност. Въз основа на насоки, предоставени от Центровете за контрол и профилактика на заболяванията (CDC), Администрацията по безопасност и здраве при работа (OSHA) и Агенцията за опазване на околната среда (EPA), We Care Clean ще е новия инструмент на Best Western Hotels, с който гарантират безопасността на клиентите си. Програмата ще се актуализира редовно въз основа на най-новите стандарти и препоръки от правителства и световни организации.

Рецепция и лоби: Новите протоколи ще сведат до минимум контакта на гостите с персонала чрез усъвършенстван процес на регистрация и напускане, като например използването на платформата Mobile Concierge на Best Western. Ще бъдат приложени мерки за социално дистанциране, знаци и маркировка ще бъдат поставени в областта на рецепция. Призиви и стикери ще бъдат разлепени на видно място и всички брошури, списания и вестници ще бъдат премахнати. Диспенсъри и кърпички за дезинфекция ще бъдат достъпни навсякъде из хотела.

Хотелски стаи и хотелско домакинство: Ненужните вещи ще бъдат премахнати от стаите за гости, като декоративни възглавници, шалове за легло и рекламни материали. Ще бъде премахната операцията по ежедневно почистване на стаята, освен ако изрично не се изисква от гостите. Подобрените и задълбочени протоколи за почистване ще бъдат внедрени в стаите за гости. Хотелските стаи няма да бъдат използвани от 24 до 72 часа след напускане, по това време стаята, спалното бельо и всички допирни точки, например душ батерии и батерии на мивка, дръжки на вратите, ключове за осветление, климатични панели, часовници и закачалки ще бъдат почистени с дезинфектанти.

Закуска: Въпреки, че от Best Western признават важността на качествената закуска те дават приоритет на здравето и безопасността на гостите, като предлагат следните възможниости: 1.Закуска, която се провежда в съответствие с местните разпоредби, в ресторанти, които позволяват социална дистанция и избягват струпването на хора. 2. Продложението „Grab & Go“ ще бъде приложенo в повечето хотели, като на гостите ще се предоставят предварително опаковани опции за храни и напитки. 3. Хотелите могат да предоставят закуска тип а-ла карт, която е предварително сготвена, поставена в чиниите и само се сервира на гостите.

Общи части: Услугите, като фитнес центрове, басейни, детски площадки и клубове и конферентни зали ще бъдат почиствани при строго следени графици с дезинфектанти. Всяка вечер тези зони също ще бъдат дезинфекцирани с използването не само за препарати,а и ултравиолетови устройства. За гостите и служителите във всички общи части на хотелите, ще бъдат осигурени дезинфектант за ръце или кърпички.

Изисквания към персонала на хотела: Служителите на хотела ще следват строги указания, включително използване на лична защитна екипировка, строги протоколи за миене на ръцете, персонала от хотелско домакинство и перално помещение ще носят както ръкавици, така и маска. Работните места на служителите ще се почистват и дезинфекцират след всяка смяна.

„We Care Clean издига съществуващите ни практики и протоколи за почистване на ново ниво“, добавя Рон Пол, старши вицепрезидент и главен оперативен директор на BWHR. „Защитата на гостите и служителите е най-големият ни приоритет и днес това най-често се постига чрез огромен фокус върху практиките на почистване. Пътуващите могат да си почиват спокойно, знаейки, че We Care Clean е новият стандарт за чистота на хотела.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.