fbpx

4 дигитални маркетингови стратегии за хотели, с които да спечелите повече директни резрвации

За всички е ясна важността на директните резервации в хотела и огромната сила на дигиталния маркетинг.
Да останеш конкурентен означава постоянно да бъдеш в крак с най-новите тенденции в дигиталния маркетинг и с поведението на клиентите. От хотелския мениджмънт вече се очаква не просто да осигури максимално най-добро обслужване на клиентите, но и да се бори за тяхната резервация в новите канали и дигитални общности, които се появяват всеки ден.

Проучване на FuelTech показва ,че 87% от пътуващите, които резервират онлайн , посещават сайта на хотела , преди да запазят своята почивка. Как обаче да задържим тези клиенти на нашия сайт?

1. Уеб-сайт на хотела и резервационна система

Безспорно всяка една дигитална маркетингова стратегия трябва да започне със сайта. Средно гостите прекарват 6 минути на уебсайта на хотела, което е достатъчна възможност да ги ангажирате с професионални снимки, лесни за четене описания на стаите и атрактивни оферти, за да направите решението да резервират просто и последователно. Важно е да покажете какво ще изпитат гостите, когато дойдат до вашата дестинация. Уверете се и че част от вашата уеб стратегия ще стане промоционален видео клип. В някой от следващите ни постове ще засегнем и темата за видео клиповете по-подробно.
Привлекателният сайт обаче не е достатъчен. Трябва да разполагате задължително и с усъвършенствана резервационна система. Колкото по-лесно и достъпно клиентите могат да резервират и платят, толкова повече се увеличават шансовете ви.

2. Помнете ,че над 60% от клиентите са Social Travelers (активни в социалните мрежи)

Според Forrester 60% от клиентите използват една или повече социални мрежи по време на процеса на търсене, проучване и резервиране. Социалните мрежи са ключови за добрата ви репутация в онлайн пространството. Добрата онлайн репутация пък ви гарантира повече резервации. Едва ли вече са останали хора от бранша, които се съмняват в силата на социалните мрежи (facebook, tripadvisor, instagram) и тяхната роля за високата заетост на хотела. Има десетки проучвания, които показват , че клиентите взимат крайното решение относно даден хотел, на базата на отзиви.

3. Уверете се, че уеб сайта ви и резервационната система
са оптимизирани за мобилни устройства

Изследване на google разкри,че близо 50% от потребителите проучват, планират и резервират цялото си пътуване до дадена дестинация, само и единствено чрез своя смартфон.
Вашия уеб-сайт и вашата резервационна система трябва да бъдат мобилно оптимизирани и да спазват някои от основните принципи- страниците ви да не зареждат за повече от 3 секунди, използвайте контрастни цветове и шрифтове с високо качество на видимост, избягвайте линкове, които препращат клиентите ви към други сайтове.

4. Бъдете достъпни онлайн

Всеки един мениджър на хотел трябва да избере основни социални мрежи, в които да концентрира представянето на обекта. Задължително за добрата онлайн репутация на хотела е и така наречения online guest service. Често преди клиентите да се решат да направят резервация за даден хотел, те имат въпроси, които предпочитат да зададат онлайн. Телефонните обаждания вече остават в миналото за сметка на съобщения във facebook, instagram или пък в интегрирани лайв чатове в уебсайтовете. Колкото по-бързо отговорите на запитванията, толкова по-добро впечатление ще оставите във вашите евентуални бъдещи клиенти. В някои от социалните мрежи има и оценяване на базата „бързина на отговаряне“. Разбира се е трудно всеки хотел да разполага с човек , който да обработва съобщения 24 часа в денонощието, но затова повечето социални мрежи са се погрижили, като можете да настроите в определени часове , когато клиентите ви пишат, да получават автоматични съобщения , в които може да бъде описано вашето работно време или кога да очакват обратна връзка. Също така могат да се внедрят чат ботове, които ще засегнем като тема в най-скоро време и които се превръщат в основен инструмент и тенденция в социалните мрежи.

Категорично бъдещето на всеки хотелиер е свързано с онлайн присъствието. Колкото по-бързо бъде осъзната безграничната му сила, толкова по-скоро ще дойдат и добрите резултати. Разбира се, информацията, която ви предоставихме сега, утре може да поеме в нова посока. Потребителското поведение, както и новите технологии се променят буквално всеки ден. Затова бъдете креативни, експериментирайте и следете последните тенденции!

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.