fbpx

Що е то „Споделен Ревеню Мениджър“ и защо хотелите трябва да използват услугата

Управлението на приходите е изключително важна концепция в индустрията на хотелиерството, тъй като позволява на собственици и мениджъри на хотели да предвидят търсенето и да оптимизират наличността и цените, за да постигнат най-добрите възможни финансови резултати.

Чудите се, защо все повече хотели в България говорят за това? Питате се дали трябва да внедрите софтуер за управление на приходите и да наемете „Споделен Ревеню Мениджър“, за да поддържате ежедневния си хотелски бизнес? Доказано е, че управлението на приходите, използвано в индустрията на хотелиерството, увеличава приходите с 2 до 10 процента.

Споделеният Ревеню Мениджър е професионалист  на свободна практика. Той оптимизира своя приход, чрез работа за няколко хотела или вериги от хотели. По този начин, той има възможността да  предложи своите услуги на много достъпна цена. Инвестирайки в ,,Споделен Ревеню Мениджър‘‘, вие ще имате възможността да работите с професионалист, с богат опит и знания, на цена в пъти по – ниска от това, да назначите Ревеню Мениджър, на пълен работен ден.

Revpar.bg – първата българска фирма за управление на приходите в хотелиерството сподели три основни причини защо „Споделеният Ревеню Мениджър“ е толкова важен за хотелите в днешно време.

Управлявайте търсенето и приходите си

Всички хотели, големи и малки, печелят от управление на търсенето, което са имали в миналото, настоящото и бъдещо търсене. Това дава възможност за определяне на правилната цена, за точния гост, в точното време, от правилния канал за разпространение.

Хотелите трябва да знаят как разликата в цената се отразява на способността им да се възползват максимално от текущото търсене въз основа на бъдещи периоди на пристигане.

Бъдещото търсене на гостите, е ключът към разбирането дали хотелът трябва да задържи, повиши или понижи тарифите.

Прогнозиране

Това е оценка на очакваното потребителско търсене за определен период. Хотелите използват прогнозиране на търсенето и съответно прогнозно управление на приходите, за да предскажат ценовата си политика. Прогнозирането на приходите е от решаващо значение за всеки бизнес модел. Това позволява на оперативните екипи да планират цели и бюджет през годината.

Прогнозирането и планирането предоставя възможности на екипа по продажби и маркетинг да стратегизира и атакува „слабите места“ през цялата година. Вашият екип по продажби и маркетинг може проактивно да разгърне кампании, за да запълни периодите с ниска заетост, на оптимална цена. Този тип анализи се прави трудно, като се има предвид, че взема под внимание толкова много аспекти: данни за продажбите от предходни години, проучване на текущия пазар , отчитане на преобладаващите икономически условия и проследяването на пазарните конкуренти.

Затова най-доброто нещо, което трябва да направите, е да работите със споделен ревеню мениджър. Той е в състояние да събере всички данни и да направи прогноза за резервациите въз основа на научен метод.

Постигайте поставените цели

Всички данни, с които разполагате, ще ви помогнат да поставите високи, но реалистични цели за вашия хотел по отношение на бюджет, бъдещи цени, бъдещо темпо и репутация на марката. Освен това ще можете постоянно да преглеждате какво сте задали и какво сте постигнали. По този начин винаги ще бъде възможно да коригирате маршрута си и да направите корекции, за да отведете хотела си до крайната цел.

Професионалистите от Revpar.bg ще направят подробен анализ на състоянието на продажбите и цените във вашия хотел и ще предложат най – добрите решения за бизнеса ви. Може да се възползвате от услугите на Revpar.bg като се свържете с тях на телефон +359 898 565 324 или на e-mail: [email protected]

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.