fbpx

Marriott International разширява присъствието си в Турция с очаквани 10 нови хотела

Marriott International обяви планове за разширяване на портфолиото си в Турция с очакваното откриване на 10 хотела до края на 2022 г. С очакваните нови обекти портфолиото на компанията в Турция се очаква да обхване 43 хотела с над 7000 стаи на осем пазара до края на 2022 г., съобщиха от hospitalitynet. Засилвайки дългосрочния си фокус върху пазара, компанията обяви и две скорошни подписвания на сделки под марката Four Points by Sheraton.

„Marriott International има силна история на успешни операции на турския пазар“, каза Бегюм Кая, директор по развитие за Турция в Marriott International. „С нашето завладяващо портфолио от марки, платформа за дистрибуция от световна класа и всеобхватна програма за пътуване, Marriott Bonvoy, ние оценяваме доверието, което нашите собственици и франчайзополучатели имат към нас на този вълнуващ пазар.“

Marriott International продължава да наблюдава растеж в марки като Four Points by Sheraton и Residence Inn by Marriott. Four Points by Sheraton надгражда инерцията си на турския пазар, като Four Points by Sheraton Istanbul Kagithane се очаква да отвори тази година и Four Points by Sheraton Elazig през 2022 година.

four points sheraton Marriott International разширява присъствието си в Турция с очаквани 10 нови хотела
Four Points by Sheraton Istanbul Kagithane

За да отговори на търсенето на места за настаняване за по-дълъг престой, се очаква компанията да дебютира със своята марка за „удължен престой“ (extended stay brand) Residence Inn by Marriott с очакваното откриване на Residence Inn by Marriott Istanbul Atasehir по-късно тази година. Марката е идеална за гости, които търсят домашния комфорт с модерни, гъвкави апартаменти, напълно оборудвани с кухни и отделни дневни и спални зони, предоставяйки идеалното решение за пътници, смесващи бизнес и развлечения.

Известните премиум марки на компанията също остават силен двигател за растеж на турския пазар. След неотдавнашното откриване на хотел Orientbank Istanbul, Autograph Collection, в Истанбул се планира откриване на два нови хотела на Autograph Collection – The Burdock, Autograph Collection през 2021 г. и Orient Occident Hotel, Autograph Collection през 2022 г. .

Sheraton Hotels & Resorts, която в момента е в процес на дългоочаквана дизайнерска трансформация, остава популярна марка в Турция. След неотдавнашното откриване на Sheraton Istanbul City Center и Sheraton Istanbul Levent, се очаква марката да отвори Sheraton Istanbul Esenyurt догодина.

Турция е дом на 17 от марките на Marriott International, всяка от които обслужва различно преживяване в сегмента на гостоприемството. В момента присъстващите в Турция марки включват: JW Marriott, St. Regis Hotels & Resorts, The Ritz-Carlton, W Hotels, The Luxury Collection и EDITION в луксозния сегмент; Marriott Hotels, Sheraton, Renaissance Hotels, Le Meridien, Autograph Collection, Delta Hotels by Marriott и Design Hotels в премиум сегмента; Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Aloft Hotels и AC Hotels by Marriott.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.