Marriott International обяви планове за разширяване на портфолиото си в Турция с очакваното откриване на 10 хотела до края на 2022 г. С очакваните нови обекти портфолиото на компанията в Турция се очаква да обхване 43 хотела с над 7000 стаи на осем пазара до края на 2022 г., съобщиха от hospitalitynet. Засилвайки дългосрочния си фокус върху пазара, компанията обяви и две скорошни подписвания на сделки под марката Four Points by Sheraton.
„Marriott International има силна история на успешни операции на турския пазар“, каза Бегюм Кая, директор по развитие за Турция в Marriott International. „С нашето завладяващо портфолио от марки, платформа за дистрибуция от световна класа и всеобхватна програма за пътуване, Marriott Bonvoy, ние оценяваме доверието, което нашите собственици и франчайзополучатели имат към нас на този вълнуващ пазар.”
Marriott International продължава да наблюдава растеж в марки като Four Points by Sheraton и Residence Inn by Marriott. Four Points by Sheraton надгражда инерцията си на турския пазар, като Four Points by Sheraton Istanbul Kagithane се очаква да отвори тази година и Four Points by Sheraton Elazig през 2022 година.

За да отговори на търсенето на места за настаняване за по-дълъг престой, се очаква компанията да дебютира със своята марка за “удължен престой” (extended stay brand) Residence Inn by Marriott с очакваното откриване на Residence Inn by Marriott Istanbul Atasehir по-късно тази година. Марката е идеална за гости, които търсят домашния комфорт с модерни, гъвкави апартаменти, напълно оборудвани с кухни и отделни дневни и спални зони, предоставяйки идеалното решение за пътници, смесващи бизнес и развлечения.
Известните премиум марки на компанията също остават силен двигател за растеж на турския пазар. След неотдавнашното откриване на хотел Orientbank Istanbul, Autograph Collection, в Истанбул се планира откриване на два нови хотела на Autograph Collection – The Burdock, Autograph Collection през 2021 г. и Orient Occident Hotel, Autograph Collection през 2022 г. .
Orientbank Istanbul, Autograph Collection Orientbank Istanbul, Autograph Collection
Sheraton Hotels & Resorts, която в момента е в процес на дългоочаквана дизайнерска трансформация, остава популярна марка в Турция. След неотдавнашното откриване на Sheraton Istanbul City Center и Sheraton Istanbul Levent, се очаква марката да отвори Sheraton Istanbul Esenyurt догодина.
Турция е дом на 17 от марките на Marriott International, всяка от които обслужва различно преживяване в сегмента на гостоприемството. В момента присъстващите в Турция марки включват: JW Marriott, St. Regis Hotels & Resorts, The Ritz-Carlton, W Hotels, The Luxury Collection и EDITION в луксозния сегмент; Marriott Hotels, Sheraton, Renaissance Hotels, Le Meridien, Autograph Collection, Delta Hotels by Marriott и Design Hotels в премиум сегмента; Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Aloft Hotels и AC Hotels by Marriott.