5-зведният хотел Maritim Paradise Blue във ваканционно селище „Албена“ оглави престижната годишна класация за България на HolidayCheck.de – най-големият независим рейтингов портал в немскоезичните държави. Наградата се връчва на база постъпили реални потребителски оценки, преминали през стриктна проверка на платформата за достоверност и обективност.
Високото отличие хотелът заслужи благодарение на общата си оценка 5,7 от 6,00 и завидните 98% удовлетвореност на гостите. Сред основните преимущества те подреждат местоположението – на първа линия до златистия пясък; просторните, тихи и чисти стаи с гледка към морето; висококачествената храна, произведена в стопанствата на Албена или от местни производители.
„Посетихме хотела за първи път през юни. Толкова ни хареса, че се върнахме отново през септември. Всичко е повече от перфектно и най-вече служителите, които направиха престоя ни уникален“, гласи един от коментарите, подписан от Роланд от Франкфурт.
Сред наградените общо 9 места за настаняване, на 5 място се нарежда и емблематичният четиризвезден хотел „Гергана“, впечатлил гостите с непосредствената си близост едновременно до природен резерват „Балтата“ и плажа на Албена, липсата на автомобилен трафик и отличното съотношение цена-качество.
В края на изминалия летен сезон, друг петзвезден хотел в курорта – новият Maritim Hotel Amelia, привлече вниманието на специалистите от HolidayCheck.de, постигайки най-високата оценка 6,00 от 6,00 и 100% потребителска удовлетвореност.
Междувременно засилен интерес към възможностите за почивка в Албена на две от най-големите туристически изложения в Германия, отчитат от ваканционното селище Албена. Семейна ваканция с високо качество, сигурност и достъпен плаж, бяха сред основните изисквания на посетителите на приключилия тази седмица форум Reisen&Caravaning в Кемниц, провинция Саксония.
„Оценяваме като изключително успешно участието ни в специализираната борса, реализирано съвместно с нашите партньори от Alltours. Северното Черноморие става все по-привлекателно и разпознаваемо за гости от Германия. Албена има завиден брой постоянни клиенти, за които курортът е обичана и нарочно търсена дестинация. В изминалите няколко динамични дни обаче реализирахме и голям обем от директни продажби на гости, които бяха дошли на изложението с ясната цел да купят почивка в съседна Гърция, например. Запознавайки се обаче с всички дадености и добавената стойност на нашата локация, спонтанните покупки на лятна ваканция в Албена отбелязаха отчетлив ръст. За нас това е ясен сигнал и оценка, че не отстъпваме по нищо от нашите гръцки, турски или египетски конкуренти, а добрите търговски резултати са плод на адекватен маркетинг и целенасочена реклама“, коментира Велина Гюмова, старши мениджър „Продажби“ в „Албена“ АД, представила ваканционното селище по време на форума.
Екосъобразният и „зелен“ туризъм е във фокуса на провеждащото се в момента изложение CMT в Щутгарт, столица на южната немски провинция Баден-Вюртемберг. Именно възможностите за къмпинг и караванинг са сред основните причини посетителите да ни търсят на българския щанд в изложбеното хале, споделя Жансел Даудова, представяща Албена на международния форум. „Имаме дългогодишни традиции в този сегмент, които през последните няколко години търпят своето възстановяване и това не е останало незабелязано в Германия. Немската нация се слави със своето отговорно отношение към природата, нейното запазване в най-чистата й форма и интегрирането й в устойчив туристически продукт. А ние има с какво да се похвалим в тази посока – изконната връзка на курорта с резерват „Балтата“, инвестициите във възобновяема енергия, кръговия икономически модел, производството и предлагането на натурална и висококачествена храна, минералната вода, грижата за местната общност. Малко са компаниите, дори тук, в Германия, които могат да се похвалят с толкова зелена мисия като нашата“, допълва тя.