Великобританската верига IHG Hotels & Resorts обяви създаването на своята нова марка за луксозен и лайфстайл туризъм – Vignette Collection, а хотелите в Австралия и Тайланд са първите, които се присъединяват към колекцията.
Vignette Collection бележи шестото попълнение в портфолиото на IHG за последните четири години, което довежда общата бройка до 17 бранда и близо 6000 хотела в над 100 държави. Колекцията допълнително разширява бързо развиващия лукс и лайфстайл сегмент на IHG както за почивка, така и за бизнес пътници.
Vignette Collection ще предостави на независими собственици на хотели от световна класа възможност да запазят своята идентичност, като същевременно използват глобалния обхват, лукс и лайфстайл и мощната програма за лоялност IHG Rewards. Тези изключителни места за настаняване в търсените градски и курортни зони ще ускорят растежа на IHG и ще отговорят на нарастващото търсене на пътниците за единствена по рода си ваканция.

Кийт Бар, главен изпълнителен директор на IHG Hotels & Resorts, коментира: „Нашата нова марка Vignette Collection дава на IHG убедителен начин да посрещне независими хотели от световна класа в нашето семейство от места за настаняване от различни сегменти, съчетавайки отличителната индивидуалност на всеки хотел със силата на нашия глобален обсег. Както показват първите ни хотели в Австралия и Тайланд, всяко място за настаняване е уникален като следващия и всички ще бъдат подкрепени от солидната репутация на IHG за качество.”
„Ние сме стратегически ангажирани с подобренията, които направихме в нашето Luxury & Lifestyle портфолио през последните години, което е второто по големина в индустрията с повече от 400 хотела и 100 000 стаи. Ние надграждаме наследството и глобалния успех на нашата междуконтинентална марка чрез бързата международна експанзия на Kimpton и Hotel Indigo и придобиването на Six Senses и Regent. Очакваме след 10 години да привлечем повече от 100 хотела под маркатаVignette Collection”