fbpx

Hyatt Hotels разширява присъствието и разпознаваемостта на марката в Европа

Hyatt Hotels Corporation сключи шест нови споразумения за управление и франчайз за хотели в Европа под марките The Unbound Collection от Hyatt, JdV от Hyatt, Hyatt Centric и Hyatt Regency.

Стратегията за разширяване на присъствието на Hyatt е да увеличи портфолиото си в Европа до края на 2023 г. Тези нови проекти се очаква да увеличат разпознаваемостта на марката Hyatt в пет държави: Франция, Германия, Италия, Испания и Швейцария. В допълнение, планираното придобиване на Hyatt от Apple Leisure Group (ALG) се очаква да увеличи отпечатъка в Европа с 60%.

„С придобиването на Apple Leisure Group, ние сме развълнувани да внесем изключително желана независима платформа за управление на курорти в семейството на Hyatt“, каза Марк Хопламазиан, президент и главен изпълнителен директор на Hyatt. „Добавянето на местата за настаняване на ALG незабавно ще удвои отпечатъка на световните хотели на Hyatt. Портфолиото на ALG от луксозни марки, лидерството в ол инклузив сегмента и големият брой нови резорти ще разширят обхвата ни на съществуващи и нови пазари, включително в Европа, и допълнително ще ускорят ръста на нашите стаи.“

Във Флоренция хотел II Tornabuoni ще се присъедини към марката The Unbound Collection by Hyatt. Договорът за франчайз с AG Group е сключен от дъщерно дружество на Hyatt Group. Луксозният хотел с 62 стаи се очаква да отвори врати през октомври 2021 г. и ще бъде първият имот с марка Hyatt във Флоренция.

Хотел Tribune, който се очаква да се присъедини към JdV от марката Hyatt, ще отбележи повратна точка в стратегията за растеж на групата. Той ще представи групата Hyatt в италианската столица Рим. Както при хотел II Tornabuoni, дъщерно дружество на Hyatt е сключило договор за франчайз с AG Group. Хотелът с 52 стаи ще отвори врати през октомври 2021 г. Той ще се намира близо до Via Veneto и в близост до основните туристически атракции.

Очаква се Joie de Vivre от Hyatt да отвори врати в Бордо през 2022 г. Това ще бъде първият хотел на марката във Франция. Концепцията на хотела, която се основава на квартала, в който се намира, ще позволи пълно потапяне в атмосферата на Бордо. Хотелът със 147 стаи ще разполага с ресторант и бар, както и със заведение на покрива.

Хотелът Unbound Collection by Hyatt в Кран-Монтана, в швейцарските Алпи, се очаква да се присъедини към марката през 2023 г. Хотелът ще предлага 41 стаи и ще се намира на голф игрището Severiano Ballesteros, където се провежда от най-известните голф турнири се провежда всяка година. Хотелът ще предлага на своите гости висококачествено, но нестандартно обслужване и ще бъде оборудван с два ресторанта.

„Новите проекти допринасят за силен набор от хотели с марка Hyatt, които трябва да бъдат отворени през следващите години“, каза Фелисити Блек-Робъртс, вицепрезидент по развитието на Hyatt в Европа. „Доверието в хотелиерската индустрия остава високо сред инвеститорите и ние сме щастливи да работим с водещи собственици и оператори, които признават стойността и рентабилността на цялото портфолио от марки на Hyatt, с акцент върху независимите колекции на Hyatt, включително The Unbound Collection и JdV, както и от лайфстайл марки, включително Hyatt Centric. С тези нови споразумения, ние утвърждаваме нашия опит в дестинациите за почивка, като затвърждаваме, че марките на Hyatt продължават да отговарят на нуждите на пътуващите.”

Споделете тази статия

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]