fbpx

Hyatt Hotels разширява присъствието и разпознаваемостта на марката в Европа

Hyatt Hotels Corporation сключи шест нови споразумения за управление и франчайз за хотели в Европа под марките The Unbound Collection от Hyatt, JdV от Hyatt, Hyatt Centric и Hyatt Regency.

Стратегията за разширяване на присъствието на Hyatt е да увеличи портфолиото си в Европа до края на 2023 г. Тези нови проекти се очаква да увеличат разпознаваемостта на марката Hyatt в пет държави: Франция, Германия, Италия, Испания и Швейцария. В допълнение, планираното придобиване на Hyatt от Apple Leisure Group (ALG) се очаква да увеличи отпечатъка в Европа с 60%.

„С придобиването на Apple Leisure Group, ние сме развълнувани да внесем изключително желана независима платформа за управление на курорти в семейството на Hyatt“, каза Марк Хопламазиан, президент и главен изпълнителен директор на Hyatt. „Добавянето на местата за настаняване на ALG незабавно ще удвои отпечатъка на световните хотели на Hyatt. Портфолиото на ALG от луксозни марки, лидерството в ол инклузив сегмента и големият брой нови резорти ще разширят обхвата ни на съществуващи и нови пазари, включително в Европа, и допълнително ще ускорят ръста на нашите стаи.“

Във Флоренция хотел II Tornabuoni ще се присъедини към марката The Unbound Collection by Hyatt. Договорът за франчайз с AG Group е сключен от дъщерно дружество на Hyatt Group. Луксозният хотел с 62 стаи се очаква да отвори врати през октомври 2021 г. и ще бъде първият имот с марка Hyatt във Флоренция.

Хотел Tribune, който се очаква да се присъедини към JdV от марката Hyatt, ще отбележи повратна точка в стратегията за растеж на групата. Той ще представи групата Hyatt в италианската столица Рим. Както при хотел II Tornabuoni, дъщерно дружество на Hyatt е сключило договор за франчайз с AG Group. Хотелът с 52 стаи ще отвори врати през октомври 2021 г. Той ще се намира близо до Via Veneto и в близост до основните туристически атракции.

Очаква се Joie de Vivre от Hyatt да отвори врати в Бордо през 2022 г. Това ще бъде първият хотел на марката във Франция. Концепцията на хотела, която се основава на квартала, в който се намира, ще позволи пълно потапяне в атмосферата на Бордо. Хотелът със 147 стаи ще разполага с ресторант и бар, както и със заведение на покрива.

Хотелът Unbound Collection by Hyatt в Кран-Монтана, в швейцарските Алпи, се очаква да се присъедини към марката през 2023 г. Хотелът ще предлага 41 стаи и ще се намира на голф игрището Severiano Ballesteros, където се провежда от най-известните голф турнири се провежда всяка година. Хотелът ще предлага на своите гости висококачествено, но нестандартно обслужване и ще бъде оборудван с два ресторанта.

„Новите проекти допринасят за силен набор от хотели с марка Hyatt, които трябва да бъдат отворени през следващите години“, каза Фелисити Блек-Робъртс, вицепрезидент по развитието на Hyatt в Европа. „Доверието в хотелиерската индустрия остава високо сред инвеститорите и ние сме щастливи да работим с водещи собственици и оператори, които признават стойността и рентабилността на цялото портфолио от марки на Hyatt, с акцент върху независимите колекции на Hyatt, включително The Unbound Collection и JdV, както и от лайфстайл марки, включително Hyatt Centric. С тези нови споразумения, ние утвърждаваме нашия опит в дестинациите за почивка, като затвърждаваме, че марките на Hyatt продължават да отговарят на нуждите на пътуващите.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.