fbpx

Hotel Weekly #13: Novotel Sofia

В 13-ти епизод от нашата рубрика в подкрепа на най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly ще ви представим един от най – добрите бизнес хотели в столицата – Novotel Sofia, част от марката на международната верига Accor, Novotel. По-рано тази година хотела получи една от най – престижните награди в бранша – Traveller’s Choice за 2021 г. на глобалния туристически портал Tripadvisor. Признанието се връчва на хотела за предоставяне на отлично обслужване и уникално изживяване на своите гости и за спечелване на положителни отзиви и оценки от пътешественици по целия свят през последната година.

-Разкажете ни за концепцията на Hotel Novotel Sofia – локация, целева група, настаняване.

-Novotel София е 4-звезден международен бизнес хотел с модерен дизайн, който следва най – високите стандарти, и е част от водещата хотелиерска група Accor. Стратегически разположен в един от най-бързо развиващите се нови бизнес райони на София, Novotel е в непосредствена близост до един от най-големите търговски центрове в столицата – The Mall на бул. „Цариградско шосе“. Намира се на 6 км от центъра на града и от всички исторически и културни забележителности и на 5 км от Летище София.

Novotel София впечатлява със 178 стаи със съвременен дизайн, оборудвани с най-новите технологии. Освен това хотелът предлага 6 конферентни зали с най-модерно оборудване, където могат да се организират събития за до 300 гости.

-Хотелът има договор за мениджмънт към хотелската верига Accor. Какво е да управляваш хотел, който е част от една от най-големите хотелски вериги в света?

Accor е водещa световна хотелиерска група с над 5100 имота и 10 000 заведения за хранене и напитки в 110 страни. Групата разполага с една от най-разнообразните и изцяло интегрирани хотелиерски екосистеми, включваща луксозни и първокласни марки, среден клас и икономични предложения, уникални лайфстайл концепции, места за забавление и нощен живот, ресторанти и барове, маркови частни резиденции, общи помещения за настаняване, консиерж услуги, coworking пространства и др.

Чрез своите инициативи „Planet 21 – Acting Here“, „Accor Solidarity“, „RiiSE“ и „ALL Heartist Fund“, групата е фокусирана върху стимулирането на положителни промени чрез бизнес етика, отговорен туризъм, устойчивост на околната среда, ангажираност на общността, разнообразие и приобщаване.

Novotel София, отвори врати на 1 декември 2012 г.. Хотелът, собственост на българския инвеститор „Маркан“ ООД, и се управлява от Accor по договор за управление. Novotel е международната марка от среден клас насочена както към бизнес клиенти, така и към туристи, с хотели разположени в центъра на големите градове навсякъде по света, бизнес райони и туристически дестинации.

Убедени сме, че благодарение на силата и широката познаваемост на марката, отличната си локация, качеството на услугите и отдадеността към удовлетворението на гостите, Novotel София ще продължи да допринся в изключителна степен за нивото на хотелските услуги в София за бизнес клиенти и туристи.

-Accor беше сред първите хотелски вериги в света, които въведоха много високи стандарти за чистота и хигиена непосредствено след началото на пандемията. Успяхте ли да ги имплементирате в Novotel Sofia?

-Novotel София е сред топ брандовете на Accor в Централна и Източна Европа. През 2020 и 2021 г. Novotel София бе сертифициран с етикет ALLSAFE от Bureau Veritas, който се дава на бизнеси, спазващи необходимите стандарти за безопасност и протоколи за поддържане на хигиена. През последната година хотелът успешно адаптира бизнеса си към новата ситуация, предизвикана от COVID-19, и въведе строги хигиенни мерки, за да гарантира здравето и безопасността на своите гости, които, от своя страна, оцениха това високо в отзивите си в Tripadvisor. Хотелът също преразгледа политиката си за резервации и анулиране и днес предлага възможно най-гъвкавите условия за пътуване.

Като част от групата Accor, Novotel София си партнира и с AXA, световен лидер в застраховането, за да осигури медицинска подкрепа на своите клиенти. Те могат да се възползват от най-високото ниво на грижа, благодарение на експертните медицински решения в областта на телемедицината, чрез безплатен достъп до медицински телеконсултации и до обширната мрежа на AXA, включваща десетки хиляди доказани  медицински специалисти. Освен това за допълнително спокойствие Novotel София има капацитет да организира тестване за COVID-19 в стаите на гостите или в специално обособена зона.

-Как се отрази Covid-19 кризата на Novotel и като цяло градските хотели, които зависят предимно от бизнес пътувания и събития?

-Кристоф Бержерон- Генерален мениджър: „Хотелиерската индустрия беше сериозно повлияна от пандемията, но ние останахме силни и фокусирани върху хората. Novotel София се адаптира бързо към новата реалност и въпреки всички предизвикателства не се отказа от ангажимента си да предоставя безупречно обслужване и уникално преживяване на клиентите. Развълнувани сме, че сме отличени с наградата на Tripadvisor „Изборът на пътуващите“. Това е най-обективната оценка за нашата работа и усилията ни, тъй като тя идва директно от нашите гости. Искам да им благодаря за доверието и да им обещая, че ще продължим да даваме най-доброто от себе си, за да се чувстват като у дома си в Novotel София.“

За да отговори на предизвикателствата на пандемията и по-специално на забраната за събития на живо, Novotel София също представи услугата ALL CONNECT („Всички са свързани“). Това е нова хибридна концепция за срещи, реализирана през Microsoft Teams, която позволява безпрепятствени физически и виртуални събития и срещи. Конферентните зали на хотела са оборудвани с най-добрата на пазара аудио и видео техника, за да предложат изцяло ново изживяване на гостите си. Концепцията се фокусира главно върху малки срещи (от 8 до 50 физически участници). Уникални програми за срещи и други изживявания са на разположение на всички клиенти, желаещи да се възползват от услугата.

-Хотелът е част от програмата за лоялност Accor Live Limitless. Какъв процент от гостите ви са членове на лоялната програма? Какви предимства дава тя?

Accor може да се похвали с ненадминато портфолио от уникални брандове и приблизително 260 000 членове на екипа по целия свят. Над 68 милиона клиенти се възползват от лоялната програма на компанията ALL – Accor Live Limitless. Тя е замислена като ежедневен лайфстайл спътник на клиента и включва различни награди, услуги и преживявания. Над 50% от гостите на хотела са членове на Accor Live Limitless.

-Какви са дългосрочните планове за развитие на Novotel Sofia?

-Освен че се фокусира върху здравето и безопасността на своите гости и персонал, Novotel София, като част от групата Accor, продължава да бъде силно фокусиран върху това да направи бизнеса си по-устойчив. Хотелът се е ангажирал да премахне изцяло пластмасата за еднократна употреба от услугите, които предлага на своите гости, до 2022 г. и активно насърчава отговорното поведение към околната среда, като провежда различни кампании за повишаване на информираността по темата. Novotel София също се опитва да предложи по-балансирано и здравословно меню на своите гости, като използва висококачествени продукти като билки и зеленчуци от собствената си градина.

Собственикът на „Новотел София“ разширява партньорството си с Accor с нов проект – Okol Lake Park. Той ще бъде 5-звезден хотел Pullman със 149 стаи и 40 брандирани къщички. Най-хубавото нещо ще бъде СПА центърът на последните два етажа, с инфинити басейн, от който се разкриват зрелищни панорами. Ще има и конферентен център със зала за 500 души, най-различни ресторанти и барове, които ще предлагат различни кулинарни преживявания.

Голф игрището е с 18 дупки, шампионатно, по проект на European Golf Design и с главен архитект Робин Хайсман. То ще бъде управлявано от IMG – световно признато име в голф индустрията. Игрището ще бъде интересно и разнообразно – с хубави гледки към язовира и планините и има амбицията да се превърне в средище както на професионални играчи, така и на любители.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.