Днес в първи епизод от новата инициатива, целяща да подкрепи най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly, ще ви представим един от емблематичните хотели в България, а именно RIU Правец. Всяка седмица ще представяме нов хотел на нашата корица във Facebook и LinkedIn, също така ще вземем интервю от управителя или друг представител на хотела относно конпцецията, плановете за развитие, пречките, с които се сблъскват, очакванията им за следващия сезон и други. Приятно четене!

Каква е концепцията на хотела? Кои групи гости таргетирате?
Бихме искали да използваме крилата английска фраза „локация, локация и пак локация!“ Само на 50 км. от София, със своето ключово местоположение, RIU Pravets Resort се установи на пазара като хотел с един от най-разнообразните пазарни миксове. До началото на 2020 г. преобладаващ беше събитийният бизнес. Със своите приблизително 1500 кв. м. разгърната конферентна площ сме горди домакини на конференции, конгреси и събития от всички сфери на бизнеса.
С хармоничното допълнение на красивите и живописни природни дадености и 1000 кв.м СПА център, хотелът е любимо място за всички индивидуални гости, решили да се откъснат от ежедневието и стреса на големия град.
Емблематичното голф игрище от другата страна на езерото, с 18 дупки и пар 72, е домакин на редица престижни международни и голф турнири и любимо място за практика на българските голф играчи. Спортният клуб на Правец е предпочитана локация за многобройни спортни лагери със своите 3 футболни игрища, 4 баскетболни и волейболни игрища и 3 тенис корта

Какво беше представянето на хотела през 2020 година? Какво успяхте да постигнете?
Влязохме в 2020 година с амбициозна прогноза, но за съжаление се оказа една изключително тежка, непредсказуема, с невъзможност за плануване. Ковид 19 кризата промени изцяло мирогледа ни и повлия негативно, както на дългогодишния ни труд, така и на финансовите резултати.
Въпреки трудностите продължихме да бъдем безкомпромисни в услугите, които предлагаме. За нас беше и е от изключителна важност, гостите да се чувстват сигурни по време на тяхната почивка.
Внимателно анализирахме нуждите на индивидуалния сегмент. С персонализация, гъвкавост и високо качество на услуга, успяхме да постигнем резултати, разбира се под заложените в бюджета в началото на годината. Достигнахме до нови целеви групи и успяхме да запазим редовните си клиенти. Вярваме, че точните послания и адекватната ценова политика приветстваха клиентите ни.

Кои бяха основните пречки и проблеми пред вас, с които трябваше да се справите през изминалата година? Как ги преодоляхте?
Плануване и липса на предвидимост бяха основните пречки, но се адаптирахме към ситуацията и се обърнахме към тези, които търсят място за семейна почивка, отдих сред природата, в съчетание с качествена и вкусна храна. Нашата концепция продължава да бъде насочена към това, че най-важната грижа за хората е грижата за емоционалното здраве. И при нас я откриват през всички сезони.

Какви са прогнозите и очакванията ви за 2021 година?
Индивидуалните посетители са нашата основна група клиенти в началото на годината, което отново слага планирането и прогнозите на заден план, но се опитваме да адаптираме адекватно ресурси и персонал спрямо заетостта, за да продължим с предлагането на познатия и предпочитан продукт. Силно вярваме, че през втората половина на 2021 бизнеса поетапно ще се завърне и RIU Pravets Resort отново ще бъде неговото любимо място.
DCIM/100MEDIA/DJI_0462.JPG