fbpx

Hotel Weekly #9: Представяме ви lti Dolce Vita Sunshine Resort, Златни пясъци

Девети епизод от инициативата, целяща да подкрепи най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly ни връща отново в един от най-големите български курорти, Златни пясъци, където на площ от 5000 кв.м. се простира комплекс, който съчетава немски стандарти и българско гостоприемство- lti Dolce Vita Sunshine Resort. Поредният много добър български продукт, който е решен на всичко да премине през кризата и работи неуморно в тази насока. Припомняме, че всяка седмица ще представяме нов хотел на нашата корица във Facebook и LinkedIn, също така ще вземем интервю от управителя или друг представител на хотела относно конпцепцията, плановете за развитие, пречките, с които се сблъскват, очакванията им за следващия сезон и други. Приятно четене!

-Разкажете ни повече за концепцията на хотел lti Dolce Vita Sunshine Resort

-Хотел lti Dolce Vita Sunshine Resort се намира в южната, най-спокойна и тиха част на Златни пясъци, само на 250 м от плажната ивица. Построен е през 2011г и се простира на площ от около 5000 кв.м. Предлага на своите гости голяма градина с красиви и редки растителни видове, фоайе с рецепция, безплатен WiFi, лоби бар, както и уелнес център. Нашите гости напълно безплатно могат да ползват шезлонги и чадъри на плажната ивица пред комплекс „Ривиера”. Хотелът разполага с външен басейн с детска секция, полу-олимпийски басейн, детски аква парк, бар на басейна и слънчева тераса. lti Dolce Vita Sunshine Resort работи на база All inclusive, с много богати и разнообразни бюфети. Два пъти седмично има тематични вечери в Основен ресторант, като безплатно гостите могат да се хранят и в двата тематични ресторанта – Азиатски и Български.

Мениджмънтът и персонала на хотела е съставен от професионалисти с дългогодишен опит. Обучават се и се усъвършенстват ежегодно от немските специалисти от веригата lti, а преди това от представителите на испанската верига „РИУ”.Участваме в почти всички български и международни туристически изложения и панаири. Ние сме един от най-новите хотели на Златни пясъци и се отличаваме основно с това, че не сме далеч от центъра на комплекса, а в същото време хотелът е разположен на много тихо и спокойно място, в близост до гора и чист въздух. Основните и водещи принципи, които водят ръководството на lti Dolce Vita Sunshine Resort, са внимание към детайлите, следене на последните тенденции в областта на маркетинга, стимулиране на персонала с финансови бонуси за добре свършена работа и обучението им с цел повишаване на квалификацията и респективно подобряване качеството на продукта.

Професионално обслужване – означава щастливи гости, които отново и отново се връщат при нас.

-Dolce Vita е единствения хотел в България под бранда lti. Споделете ни повече информация за тази верига хотели- стратегия, стандарти, концепция

-lti е част от Der Turistik Hotels & Resorts, както Calimera, Primasol и Cooee. Всеки един от нас познава гиганта на немски пазар – туроператора Der Turistik. В момента lti хотели има и в Гърция, Тунис, Египет, Испания, Австрия и Турция.Всъщност ние не сме единствените в България, хотел lti Neptun Beach на Слънчев бряг също е, т.е. беше под марката lti. От този сезон ще работи под бранда Sentido, който стана част от голямото семейство на DTHR. Сега е момента да отбележим, че lti и Sentido се обединяват в едно. Дори през лято 2020 г lti Asterias Beach Resort в Родос, Гърция, вече е с нов облик като Sentido Asterias Beach Resort. Концепцията е насочена към четири и петзвездни хотели, с големи площи, басейни, плаж и много забавления за семейства с деца и двойки. Спокойствието, уюта, вкусната местна и интернационална кухня, качествените напитки, добре обучения персонал и подобаваща анимация за малки и големи. Мотото на lti е: „LIVE – DREAM – RELAX”!

-Виждаме, че сте обявили хотела като Covid Free. Какви са мерките и протоколите за безопасност, които сте наложили в Dolce Vita?

-Здравето на нашите гости и персонал е приоритет номер едно за нас. Работим по стандартизирани протоколи изпратени от DTHR за дезинфекция, дистанция, обучение на персонала. Спазваме всички изисквания публикувани в сайта на Министерството на туризма. Можем да изброим част от предприетите мерки от нас:

  • Използване на дезинфектанти и специализирани  препарати;
  • Спазване на дистанция при обслужване на гостите;
  • Еднопосочно движение на територията на хотела;
  • Инструктаж за действия при хора със симптоматика, обучение на персонала;
  • Информация (брошури и постери) се дават при настаняване на гостите за хигиенните изисквания;
  • Дезинфекция на всички части на хотела;
  • Условия на работа на анимация;
  • Мерки при почистване на стаите;
  • В ресторантите и баровете масите са на 1,5 м разстояние една от друга и се съблюдава само по едно семейство да сяда на обща маса;
  • Предпазни плексигласови прегради на рецепция и барове;
  • Засилена хигиена в ресторантите, около бюфета и автоматите за напитки.Туристите вземат храна от блок масата, използвайки маска и ръкавици;
  • Служителите ни задължително носят маски и ръкавици.

-Как можете да определите резултатите си от сезон 2020 и какви са прогнозите за лято 2021?

-Много трудно е да говорим за резултати от сезон 2020г, защото той беше два пъти и половина по-кратък от всички предходни сезони. Нашият основен контингент- немски пазар беше спрян да пътува до Северното Черноморие на 8 август и трябваше изцяло да разчитаме на last minute резервации, основно от румънски пазар. Изключително трудно беше да планираме, но въпреки всичко успяхме да се справим с добра заетост, доволни гости и спазване на всички противоепидемични мерки. Прогнозите за лято 2021г отново са разчитане на резервации в последния момент, защото ранни записвания почти няма. Силно се надяваме за по-бързото въвеждане на зелени коридори, за да може всички жадни за пътуване туристи да могат да дойдат.

-Обявили сте отваряне на Великден. Има ли нещо специално, което сте подготвили за гостите си- изхранване, програма, игри?

– Да, искрено се надяваме да работим за Великден. Не само за нашия, а за всички хотели по Северното Черноморие, от съществено значение е да не се изисква положителен PCR тест за румънците при влизане и излизане от страната. lti Dolce Vita Sunshine Resort предлага специален Великденски гала обяд с агнешко месо, риба, козунаци и много други специалитети. Тематична вечерна анимация в Бар салон с много игри, изненади, танци и добро настроение. Офертата включва и Великденска развлекателна програма за деца – боядисване на великденски яйца, намиране на скрити великденски яйца, игри и много други изненади за нашите малко посетители. Като бонус е и късното освобождаване на стаите в деня на заминаване: до 14:00 ч. Хотелът разполага с голям паркинг, което е огромно предимство на Златни пясъци при гости с автомобили.

-Кои са най-големите предизвикателства, с които се сблъсквате в lti Dolce Vita Sunshine Resort?

– Основното предизвикателство в момента е неяснотата. Ще може ли да се работи за Великден? От кога ще започне летният сезон? Как ще се влиза на територията на страната ни? От кога ще започнат чартърните полети и ще бъде ли редуциран броя им? С каква заетост ще се работи през този сезон? От кога да наемаме персонал и от колко служители ще имаме нужда? Ще успеем ли изобщо да наберем необходимата ни бройка сезонно работещи в хотела? Това са основните въпроси, с които се сблъскваме. Няма как да се направи план за работа, да се структурират приоритетите, ремонти, зареждания и т.н. Във всеки случай ние гледаме както реалистично, така и оптимистично на идния сезон. Към момента очакванията са заетостта, да бъде поне колкото през лято 2020г, с малкото уточнение, че тогава плюсът беше, че румънци и до началото на август и германците влизаха в България без тестове. Към момента очакваме една по-адекватна и навременна реакция от страна на управляващите, да се вземе решение относно влизането в страната ни за Великден и след това. Цялата Ковид ситуация е едно голямо предизвикателство за всички колеги – нека заедно преминем през него!

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.