fbpx

Hotel Weekly #7: Представяме ви Meliá Grand Hermitage, Златни пясъци

Днес в седми епизод от инициативата, целяща да подкрепи най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly, ще ви представим Meliá Grand Hermitage в Златни пясъци, част от испанската верига Meliá Hotels International. Meliá винаги е бил пример за стандарти и качество, със специално отношение към клиента. Припомняме, че всяка седмица ще представяме нов хотел на нашата корица във Facebook и LinkedIn, също така ще вземем интервю от управителя или друг представител на хотела относно конпцепцията, плановете за развитие, пречките, с които се сблъскват, очакванията им за следващия сезон и други. Приятно четене!

Разкажете ни повече за концепцията и стратегията в Meliá Grand Hermitage

-Хотел Meliá Grand Hermitage е част от световната верига Meliá Hotels International и има удоволствието да пренася познатото топло испанско гостоприемство на местна почва. Хотелът е разположен в Златни пясъци, на метри от морския бряг. Разполагаме с обширна територия и имаме възможността да предложим на гостите си както много забавления, така и спокойствие и пространство, много зеленина и прекрасна гледка. Нещо, което малко хотели биха могли да предложат на едно място, особено в Златни пясъци. Смятаме, че нямаме аналог в това отношение. На наша територия са съчетани идеално възможностите за незабравима семейна почивка и тези за събитиен туризъм. На разположение са 4 тематични ресторанта, 8 конферентни зали, конферентен бар, 5* СПА център, както и 4 плувни басейна (в това число 1 отопляем), бебешки басейн, 3 водни пързалки и водна атракция за малки деца, ежедневна анимационна програма за малки и големи, плажна зона с безплатни шезлонги, чадъри и плажен бар и още много допълнителни съоръжения, които да допълнят идеята за хотел тип resort.

Концепцията ни е да създаваме моменти и преживявания на своите гости, които да будят у тях чувство за принадлежност и желание да се завърнат. Почти всяка година успяваме да изненадаме нашите гости с ново съоръжение или услуга, което е допълнение към пакета. Целим да сме максимално атрактивни и да повишаваме стойността на продукта, съотношението цена – качество. Част от нашата концепция е да допринесем за баланса в живота на нашите гости като комбинираме вкусна храна, забавление и релакс в едно, по време на престоя им. Всичко това постигаме със страст към обслужването, добре обучен и квалифициран екип, ориентиран към детайла, за да подсигури цялостния път до достигане на уникална и незабравима ваканция.

Как бихте оценили резултатите си през сезон 2020 и очакванията за предстоящото лято 2021?

-Навлязохме в сезон 2020 с много неяснота предвид пандемичната ситуация, пред която бяхме изправени всички. Туристическите пазари бяха с висока динамика, ситуацията изискваше бързи и гъвкави решения във всяко едно отношение. Резервациите бяха last minute,  което създаде множество оперативни трудности. Научихме се да работим по различен начин, но и да гледаме на предизвикателствата като ценен опит и възможност да продължим напред. Въпреки трудностите и неяснотата, благодарение на екипната работа, стриктното спазване на всички препоръки и мерки на Министерството на Туризма, както и сертифицираната програма на Meliá Hotels International – Stay safe with Melia, направихме сезон 2020 успешен за нас. Затвърдихме и подсилихме доверието на гостите към нас, като им осигурихме безопасна среда, в която да се насладят на почивката си и да избягат от стреса, който неминуемо донесе Covid-19. Гледаме с надежда към предстоящия летен сезон. Благодарение на опита, който натрупахме през изминалата трудна година, сме уверени, че ни очакват по-добри и удовлетворяващи месеци. Успяхме да докажем на своите гости, с действия, че сме готови да ги посрещнем и обслужим на ниво, когато са готови да пътуват отново.

Кои са основните пазари и канали, на които ще разчитате през сезон 2021?

-След сезон 2020 туристическият профил кардинално се измени. За гостите в момента най-важна е безопасността, която им предоставя избраната от тях дестинация, както и възможностите за промени и анулации по резервациите, дори до последния момент. Именно към това се налага да се адаптираме и през 2021. Разбира се, надяваме се на съвместна работа с досегашните ни дългогодишни патньори, които също се адаптират спрямо пазара и търсенето, както и на добре познатите канали за онлайн продажба на почивки. Тенденция от миналия сезон беше и завръщането на българите към родното Черноморие и се надяваме българският гост да продължи да избира качествените хотели за своята почивка в България.

Melia е международна верига с множество хотели по света. Приложими ли са световните стандарти на Melia в България?

-Уверено бихме могли да заявим, че световните стандарти на веригата ни са напълно приложими и действащи у нас. В някои случаи дори даваме пример на веригата като един от малкото 5* хотели функциониращи на база All inclusive в Европа. Горди сме с името, продукта, нивото на обслужване и отношението към гостите. Предоставяме на гостите 3 брандирани концепции – THE LEVEL, Kidsdom и Meliá Rewards. THE LEVEL е уникална по рода си програма, която е налична само в селектирани хотели от веригата. Основната идея е персонализирано отношение и създаване на усещане за „хотел в хотела“. Гостите, които избират тази концепция имат на разположение отделна рецепция за настаняване, отделен ресторант, зона около басейна, достъп до панорамен бар с директна морска гледка и редица други персонализирани услуги по време на престоя. Kidsdom е концепцията, която има за цел да пренася най-малките ни гости във вълшебен свят, изпълнен с приключения. Meliá Rewards е нашата корпоративна програма за лоялни клиенти, които получават привилегии по време на престоя си на база на тяхното равнище в програмата.

Споделете ни повече за програмата за лоялност MeliaRewards. Какъв процент от гостите ви са постоянни клиенти на веригата Melia?

-В Meliá една от основните ни цели е да създадем дълготрайни взаимоотношения с гостите, за да може те да се почувстват част от голямото ни семейство и да се възползват от множеството преимущества, които им дава програмата. Meliá Rewards се състои от няколко нива – White, Silver, Gold, Platinum. На база натрупани нощувки, всеки прогресира към следващото ниво в програмата, което отключва допълнителни отстъпки и преференциални условия, от които гостите могат да се възползват по време на престоя си в който и да е Meliá хотел по света. Голям процент от нашите гости са част от програмата за лоялност, като ръстът им на годишна база е в двуцифрено число.

Кои са основните предизвикателства за хотела по време на Covid-19?

-Основните предизвикателства са и винаги ще бъдат грижата за здравето и спокойствието на нашите гости и служители. Разработихме допълнителни процедури, които да обезпечат проследяването на целия процес по дезинфекция и хигиена на територията на комплекса, съгласно държавните регулации и добрите международни практики. Променихме начина, по който функционира All inclusive изхранването. Залагаме основно на асистиран бюфет, на всички ключови места поставихме предпазни прегради, минимизирахме възможността за самооблужване, опаковахме индивидуално всички прибори за хранене и т.н. Адаптирахме интериора и екстериора на хотела за осигуряване на безопасна социална дистанция, в т. ч. и на зоната на плажа. Друго предизвикателство, с което гордо можем да споделим, че се справихме успешно, бе именно да затвърдим изграденото с годините доверие към нас. Дори и в пандемична обстановка гостите ни се чувстваха спокойни, обгрижвани и щастливи от избора си на дестинация. Много от тях ни увериха, че с удоволствие ще се завърнат при нас. Гледаме напред с оптимизъм и очакваме с нетърпение да посрещнем лятото на 2021!

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.