fbpx

Hotel Weekly #6: Представяме ви Grifid Encanto Beach, Златни пясъци

Днес в епизод 6 от инициативата, целяща да подкрепи най-добрите хотели в бранша – Hotel Weekly, ще ви представим хотел от една от най-успешните вериги в България, символ на качество, иновации и просперитет – Grifid Encanto Beach в Златни пясъци. Управителите на Grifid Encanto Beach споделиха множество новости, които гостите на хотела ще открият този сезон, включитено модерен МедиСпа център. Припомняме, че всяка седмица ще представяме нов хотел на нашата корица във Facebook и LinkedIn, също така ще вземем интервю от управителя или друг представител на хотела относно конпцепцията, плановете за развитие, пречките, с които се сблъскват, очакванията им за следващия сезон и други. Приятно четене!

Разкажете ни повече за концепцията и целите в Grifid Hotel Encanto Beach.

-Грифид Енканто бийч МедиСпа е с уникално местоположение, само на няколко крачки от прекрасния плаж, в най-спокойната част на курортен комплекс Златни пясъци. Разкрива вдъхновяваща морска гледка в съчетание с уникален лечебен климат, обусловен от локацията на хотела до Природен парк Златни пясъци. Предлага чудесна възможност за комбиниране на лятна ваканция на плажа със здравословно и уелнес пътуване. Грифид Енканто Бийч разполага с ултрамодерен Медицински Спа център на 4 етажа,  предлагащ 360° почивка, член е на Българския съюз по баленология и спа туризъм. Тук се крие силата на природни лечебни ресурси – чист въздух от близостта с морето (отрицателни йони), лечебна кал и билки от региона, приятни летни температури и климат; дълга плажна алея за разходки, спорт и вело-турове. Водени от идеята винаги да предлагаме нещо ново и качествено на нашите гости, предоставяме като добавена стойност към ултра ол инклузива и Грифид Концепт стаи- най-луксозните помещения с ексклузивни зони и услуги. Другите акценти на хотела са: Инфинити басейн; Уютни стаи със стилен и оригинален дизайн; Разнообразни кулинарни преживявания; Здравословню меню; А ла карт ресторант на плажа със средиземноморска кухня и иновативна барбекю концепция; Индивидуален подход към всеки наш гост.

С тези и с много други елементи от предлагането на хотела, имаме за цел да очароваме нашите гости, да ги възнаградим за направения избор и доверието, да надскочим техните очаквания и така да ги спечелим за наши приятели. Друга основна цел е да покажем възможностите на българското хотелиерство с един отличен продукт, който не отстъпва на водещи световни хотелски примери с подобен профил.

Какви са равносметките за сезон 2020 и какви са очакванията за предстоящия сезон 2021?

-Изминалият сезон беше може би най-тежкият до момента поради Ковид пандемията. Въпреки трудностите, успяхме да отворим шест от седемте Грифид хотела. Това беше позитивен знак за нашите клиенти, партньори и персонал в тази критична обстановка. Енканто бийч беше първият хотел на Златни пясъци, който на 22 май миналата година посрещна първите си гости. Успяхме да постигнем много висока заетост през летните месеци, въпреки преустановяването на пътуванията от нашите традиционни пазари от Западна Европа. Това даде възможност да засилим нашата популярност сред българските туристи , които откриха Грифид Енканто Бичй и на които ще разчитаме не само през предстоящия сезон, но и занапред. Имахме силното желание хотелът да продължи да работи до края на ноември, но впоследствие поради усложнената епидемиологична обстановка, това не можа напълно да се осъществи. Очакваме сезон 2021 да бъде също last minute, като прогнозите ни са за по-голям брой гости и от Западна Европа, които са с преобладаващ пазарен дял за Грифид хотели.

Кога планирате отварянето на хотела и към кои пазари сте се насочили основно?

-Планираме да отворим хотела съвсем скоро – на 1ви април. Повече отвсякога всички ние имаме нужда да отделим повече време на себе си, на начина си на живот, на хранителните си навици, да започнем да мислим за нашето здраве. Меди Спа Енканто Бийч е мястото, където човек ще преоткрие себе си и ще избяга от забързания и натоварен начин на живот. През април ще разчитаме главно на гости от България. От месец май хотелът ще предлага ултра ол инклузив, като здравословните и уелнес пакети ще са актуални през летния сезон и през есента.

Споменахте, че сте разработили МедиСпа програми. Разкажете ни повече за тази толкова актуална концепция.

-Да, надграждаме през този сезон Грифид продукта с концепцията за здраве и по-добро качество на живот на гостите ни, която развихме на база професионалния опит на  екипа ни. За гостите на Грифид Енканто Бийч и Меди Спа Енканто Бийч създадохме комплексни програми, насочени към основните проблеми за здравето на съвремието ни – с включени подходящи процедури и терапии в МЕДИ СПА центъра, с комфортно настаняване в стаи с директен изглед море и с хранителен режим по специално изработени за конкретната програма менюта на пълен пансион с а-ла карт обслужване. DETOX меню за закуска, обяд и вечеря, с детокс чай и инфузирана вода по време на храненията в две калорийни опции предлагаме при програми Детокс и Супер Детокс. Вкусно и здравословно LOCAVORE R 70 меню, разработено от шеф Йоргов и базирано на продукти в радиус от 70 км от регион Варна, предлагаме за закуска, обяд и вечеря, заедно с следобедна здравословна напитка на лоби бара и напитки по време на обяда и вечерята за гостите по лечебно възстановителната програма „Възвърни силата си“ и програмите за възстановяване на вътрешния баланс и хармония –  “Ново начало”, “Засияй с красота”, “Моделирай тялото си“ и „Поглези се“.  

Създадохме и 3 програми „Имунна грижа за теб“, „Възстановяване и тонус“ и „Време за мен“, насочени конкретно към стимулиране на имунната система като профилактика, но и за ускоряване на възстановяването след преболедувана инфекция от Корона вирус. По тези програми храненето на гостите е съобразено с изискванията за калорична храна и засилен прием на течности с високо съдържание на витамини и минерали за да се ускори възстановяването на организма. На тях, в нашия специализиран ресторант към МЕДИ СПА центъра, предлагаме кулинарно GourMeD меню – Locavore R70 за закуска, обяд и вечеря, но и с лека здравословна закуска преди обед и здравословна напитка следобяд. Съществена част от комплексните ни програми е и участието в разнообразна WELL FIT програма с интересни спортни занимания,  танцова терапия,  художествено ателие и разбира се неограничения достъп до SPA CIRCUIT зоната на МЕДИ СПА центъра с финландска, билкова и инфрачервена сауни, парна баня, леден фонтан, кнайп пътека, релакс зона, вътрешен басейн, акватоничен басейн и професионално оборудваната фитнес зала с панорамна морска гледка, зала за гимнастика и йога.

Каква роля заема дигиталния маркетинг в стратегията на хотела в контекста на пандемията Covid-19?

-В последните няколко години наблюдаваме тенденция към повишаване на обема на клиентите, които търсят прекия контакт с хотела и директното резервиране. Пандемичната обстановка също повлиява такова потребителско поведение. Наложилата се несигурност и трудно предсказуемата ситуация, кара клиента да се стреми към изграждане на лична връзка с хотелиера, което пък е добра възможност за спечелване на доверие и постоянен контакт както с постоянните, така и с потенциалните гости. Правим кампании към директните клиенти по определен план и със специално изготвени предложения за празници, ваканции, събития и др.

Какъв е ключа към успеха на Grifid хотели и как успявате да поддържате високия стандарт?

-В Грифид хотели вдъхновеността и влагането на лично отношение и ангажираност в работата са водещи в процеса на непрекъснатото усъвършенстване. Ние следваме нашето мото „Вашата Ваканция. Наша Мисия“ (Your Holiday. Our Mission), оставяйки отпечатък в сърцата на гостите. Дали успяваме, показват хилядите създадени приятелства с лоялни наши туристи през годините, страхотните и емоционални коментари от гости в социалните мрежи и платформи, които с всеки изминал сезон ни дават сили и  кураж  да продължаваме да работим и да се развиваме, независимо от случващото се в момента. Дължим успехите си и на подкрепата на всички наши партньори и на неизчерпаемия ентусиазъм на екипа ни да поддържа идеята, че най-доброто предстои. За нас посрещането и обгрижването на туристите е едновременно отговорност и удоволствие. И така вече 20 години ни води увереността, че нашите гости са направили най-добрия избор! По случай това много специално за всички нас събитие, сме подготвили пъстра палитра от изненади, празнични моменти и подаръци, за да отбележим подобаващо този емблематичен и важен етап от нашата история.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.